Gå til innhold

Kan noen forklare meg greia med "sparkebukser"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er praktisk eller godt med de.. Fikk masse sist men de er jo bare vemmelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel alt etter som det... Jeg var veldig fornøyd med de... Syntest det var alt for få utvalg av de i butikkene til jenta mi...

Skrevet

Brukte mye sparkebukser til storesøster siden hun var et vinterbarn. Godt å slippe å tenke på sokker hele tiden, for de sparket hun bare av seg. Lillesøster var mer varm av seg og vårbarn, så hun lå mye uten sokker og luftet tærne.

Skrevet

Syntes det ser penere ut,hvis de har todelt sklir det liksom alle veier...

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner??? Ikke veldig avansert tror jeg....

Skrevet

Vanlige sparkebukse er greit nok, men sånne nattpysjer med føtter- og knapper hele veien ned-, er bare til plage her i huset. Hun ender alltid med den ene foten stikkende ut mellom knappene langt oppe på låret:)

Skrevet

Jeg var veldig glad i sparkebukser. Fikk ikke sokker til å henge på de første månedene også er de myke og gir ikke glipp i livet.

Skrevet

Sparkebukser er greit. Men jeg er enig i at trykk-knapper under bleia og nedover beina er tull. Like greit med hel-sydde sparkebukser som tas av når du skal skifte bleie. Så slipper du at trykk-knappene går opp i utide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...