♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Min bestevenninne er sammens med en fyr jeg introduserte (tror det skrives sann) henne for. Han virket først hyggelig og ordentlig og alt det der, så jeg så det ikke i førsten. Men nå 2 år etter så har han og jeg hatt en krangel, Han har kommet med slibrige komentarer som: du blir så klåfingra i fylla. osv... Jeg har sagt klart i fra at jeg finner meg ikke i dette lengre og er ikke intressert i å snakke med han til han kan oppføre seg ordentlig. Mannen er 30 og sammens med venninna mi så høflig hei og hvordan går det kan jeg jo klare. Men thats it.. (la oss kalle han lars) Lars ble da fly forbanna og ba meg slutte med historiene mine (har faktisk tatt vare på meldinga) og komme tilbake til reallife, og fram til da ville han ikke snakke med meg. Min venninne som er sammens med han har mistet mange venner pga denne mannen. Ho har kun meg og ei til igjen. De har nå barn sammen da. denne Lars har nå sagt til min venninne at jeg ikke er velkommen hjem til de lengre og ikke får jeg lov til å møte dems sønn. Og ho respekterer han. Og ho forsvarer han. Ja jeg gjorde det jeg også intil jeg forsto hvor idiotisk den x'en min var og jeg klarte å komme meg vekk. Jeg vet jeg ikke kan gjøre noe for henne eller si til ho at ho må komme seg vekk. Men i følge min mann så har han lagt merke til han Lars, som vi kaller han, har hatt lyst på meg. Synd for han det, ville jo faen ikke hatt han om han så var den siste mannen på jord. Han nekter rett og slett ho til å møte meg. Jeg inviterte ho til meg i dag for å ha jente kveld med babyer siden min mann skulle i 30 års slag og da slo han seg totalt vrang og ble dritt sur. Ho kunne gjerne dra hit men måte bli uten ungen. Jeg har så lyst til å si til ho: kom deg vekk fra han. flytt din vei. Men i fare for å miste ho helt så velger jeg å la vær, jeg velger heller å holde en lav profil men ho vet at jeg er her for ho. Og det har jeg sagt i fra om. Han er veldig beskyttende og veldig nøye på hvem ho er sammens med. Og dette har jo lagt merke til selv fra tidligere hendelser. Men nå ser hun ikke det heller. Han har klart å snurre ho inn i et nett slik at ho har problemer med å komme seg vekk. Jeg og andre venner har hørt av hans x'er at vi bør få ho vekk derfra men han har jo snudd situasjonen. Jeg tror at han er sur på meg fordi jeg snakket hardt til han, har viser jo typiske tegn på å være psykotisk og blir sur så fort han ikke får det som han vil. Takk for at du leser og jeg forventer ikke noen store svar på hva jeg skal gjøre da jeg har bestemt meg for å bare avvente situasjonen og hvis ho spør hvorfor jeg er så stille så kommer jeg bare til å si: Jeg vet ikke hva jeg skal si eller gjøre for å ikke såre deg eller miste deg så jeg velger da å holde en lav profil. Det som plager meg mest er at ho faktisk støtter han og godtar at han sier: Ho får ikke komme hit. Eller: Ho får ikke møte ungen vår..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå