Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Min lille har lagt seg for kvelden! Hun har sovet så dårlig de siste nettene,men nå har hun snudd seg på magen, og nå sover hun godt! (Sikler og greier.... ) Bør jeg snu henne?? Hun er 7 mnd!
Aliena Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Så lenge de snur seg selv over på magen, kan man bare la dem sove på magen. Det var i hvertfall rådet jeg fikk fra min helsesøster.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 sønnen min gjorde og det når han klarte det selv.. gjør det ennå og han er 14 mnd så lenge de gjør det selv ja ville jeg ikke stressa med det.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Da lar jeg henne sove! Blir jo litt usikker,så må jo høre med andre! Tusen takk for svar!
Nemlig Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Vår begynte med det samme litt om litt fra hun var 4 mnd gammel... Er nå 6 mnd og sover konstant på magen, enten det er i senga eller i vogna. Har ikke stresset noe med det siden hun gjør det selv. Dessuten blir hun ikke så flat i bakhodet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå