chiquetita Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 34+2, og masse kynnere i dag, men det varierer veldig fra dag til dag. I går hadde jeg nesten ingen...
snuffe Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jepp. Siden uke 31, er 34+4 nå... De ble så vonde at jeg ringte Føden og sutret, og de registrerte plenty av kraftige sammentrekninger men uten at det hadde påvirket noe som helst. Noen dager er det ok, men for det meste kynnere av nesten en hvilke som helst bevegelse.
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Jeg venter nummer tre, har vært "plaga" med kynnere i begge foregående svangerskap. Blitt sykmeldt ca rundt uke 34 med begge på grunn av mye kynnere, som ikke gir alltid gir seg selv om jeg setter meg og puster rolig. De er jo i seg selv ikke farlige, men legene liker ikke at det blir for ofte/ lenge om gangen. Kan sette i gang noe for tidlig. Nå er jeg bare 15 uker, men kjenner allerede strammingene og husker godt hvordan kynnerne føltes. Håper likevel jeg slipper å bli sykmeldt på grunn av dem denne gangen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå