Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Etter hva jeg har forstått er englebarn er barn som dessverre har forlatt oss, eller babyer døde i morsmage sent i graviditeten. Men hvor går grensen? Jeg mistet min lille i uke 12, ja jeg vet det er tidlig. Har på en måte lyst til å kalle den min lille engel, jeg sørger jo over den, men på den andre siden, var det kanskje litt tidlig.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Kall det akkruat hva du vil.Men pass deg for hvem du kanskje snakker med det om eller nevner englebarn til!Andre har mistet barn seint i svanger må du huske.og desverre må jeg si at det er værre enn i uke 12.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Er fullstendig klar over at hvor lenger du kommer i svangerskapet, jo værre er det å miste. Jeg beundrer og ser opp til de som har mistet sent for deres mot og styrke. Jeg lengter bare etter å kalle min noe. Egentlig mest for meg selv. Ikke noe jeg har tenkt å skrike ut her om. Lurer egentlig bare på om jeg har "lov" å kalle den min lille engel HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Selvsagt,men kanskje lille engel eller noe hadde passet seg bedre? Er jo ikke blitt et barn ennå i uke 12.. Men som sagt jeg syns du kan,kanskje andre ikke syns det passer seg.Men det viktigste er at du har noe og forholde deg til. Synd at du mistet og lykke til neste(?) gang:) anonym 12.07
Cat.68 Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Det er hva det er for deg som teller. Jeg har mistet sent i svangeskapet (uke22), men kunne ikke drømme om å sette en mal for når noen har lov å sørge. Men er kanskje litt enig i at hvis du føler å sammenligne din opplevelse med noen så bør du kanskje gjøre det med dem som mistet på omtrent samme tidspunkt som deg selv. Jeg har mistet i uke 9 engang og så i uke 22 en gang. Disse to hendelser kan jeg ikke sammenligne i hele tatt, men har forståelse for hvordan begge situasjoner kan oppleves. Ei heller kan jeg sammenligne mitt tap opp mot noen som mistet enda senere en meg igjen,eller med de som hatt barnet sitt levende hos seg.Fordi deres opplevelse vil igjen være forskjellig fra min. Men sorg og følelser, er individuelle, og har ingen aldesgrense.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Har et englebarn selv, han døde 4 mnd gammel. Det er helt opp til deg selv om du kaller babyen englebarn eller ikke. Vi reagerer så forskjellig på å miste tidlig i svangerskapet. Noen har slitt og prøvd for å bli gravide og går det da galt tidlig så er sorgen allikevel stor. Det finnes et eget nettsted for oss, www.englesiden.com. Der er det mange som har mistet tidlig i svangerskap også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå