Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg gikk før. husker ikke helt hvor ofte, men tror det var 3 ganger i uka ca. og merket effekt ja. har lyst og begynne på spinning igjen nå. Er god trim og forbrenner masse!! Men tror det er litt for hardt for meg nå, er i så dårlig form.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. august 2009 #3 Skrevet 23. august 2009 Jeg gikk på spinning i ungdommen og det er som glad jenta sier, veldig veldig tungt og man merker tidlig effekt av det. Skal du begynne? Må også bare si at det var kos å se deg her inne!! =) Har ikke sett deg så masse på dib i det siste.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 23. august 2009 #4 Skrevet 23. august 2009 Har vært 1 gang på spinning, det var et par dager etter jeg fikk vite at jeg var gravid med lillemor, var ei venninne som spurte om jeg ville være med, og jeg fant ingen god grunn til å ikke være med.
Cat.68 Skrevet 23. august 2009 #5 Skrevet 23. august 2009 Jeg elsker spinning, og trente fast til for noen mnd siden. Da skadet jeg foten min og har slitt noe veldig med den siden. Nå ser det ut til at jeg kanskje kan prøve meg litt igjen. Åhhhhh, gleder meg til jeg kan kjenne formen komme tilbake, for nå er den tragisk.
Cat.68 Skrevet 23. august 2009 #6 Skrevet 23. august 2009 Man merker fort at formen kommer når man spinner.
Poteto Skrevet 23. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. august 2009 hei alle høyres bra ut at man merker fremgang fort, er lite tolmodig av meg var veldi tungt ja! eg gjekk 2 ganger før sommerferien, å begynnte på onsdag. skal trene ca 2 ganger i uka. gleder meg til å komme i form igjen. trente volleyball i 4 år, slutta året før eg fikk Thalie. så har ikke trent på 4 år moota: liker meg ikke på dib lenger. føler den sia er for dei med små unger, opp til 1 år så nå skal eg prøve å være her når eg får tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå