Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg og jenta våres var ute en tur idag, når jeg kom hjem hadde gubben ryddet huset, byggd ferdig rekkverket på verandaen og på whitebord tavlen på kjøkkenet sto det : Du er det beste som har hendt meg, jeg elsker deg himmelhøyt. Takk for at jeg får være din, du er min største kjærlighet Ble sååå glad Var så utrolig koselig gjort! Her trengs ingen dyre diamanter eller roser på bordet, han vet hvordan han skal gjøre det, bare en liten beskjed på en tavle men det er meeer en nok for meg Gud så herlig han er! Nei dette blir en fin kveld dere, gleder meg til leggedags! Ha en strålende aften.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Så herlig. Slike menn er det ikke mange av og du skal være glad du har fått enn... Har en slik mann jeg også.. Og de er verdens beste
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Så heldige vi er da ♥Kristoffer&Harald♥ Godt å høre at det er flere som er like heldige som meg HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Har også en supermann! Han brukte tiden godt mens jeg var på badet i går kveld. Da jeg kom opp på rommet hadde han tent flere stearinlys og lagt håndkle på senga. Ikke noe SÅNNT altså, han skulle bare massere meg etter en lang fjelltur. Jeg sovna visst etter en halvtimes tid. Helt himmels!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå