Gå til innhold

Til dere som kjøpte Nøstebarn til babyen deres!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere Nøstebarn til store barn også? Jo eldre ungene blir jo mindre Nøstebarn har det blitt av praktiske årsaker. Jeg synes også det er såpass dyrt at andre produsenter er gode alternativer. Jeg liker godt Nøstebarn, men økonomien er en begrensning sammen med det andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper nøstebarn til mine barn enda. Eldste er 7 år. Men blir jo litt mindre selvsagt med årene. Men mer slike plagg som kan brukes over flere sesonger. Liker også veldig godt nøstebarn, og det trenges jo ikke mange sett pr barn.

Skrevet

Kjøpte lite ferdig Nøstebarn til eldste då han var baby, men strikka desto meir. Har brukt mykje janus til han, det er så mykje rimelegare.

Lille har vore eit "Nøstebarn" frå ho vart fødd, men kjem nok ikkje til å holde på lenger enn denne sesongen (ho blir 2 i november). Likar godt bodyane og sparkebuksene (då helst uten fot), samt tights. Tights er nok det einaste nye eg kjem til å kjøpe derfrå, når ho veks ut av dei bodyane ho bruker no kjøper eg ikkje større. Reknar med at ho blir bleiefri til sommaren og då er body uaktuelt uansett.

Begge ungane skal få ha heimestrikka Nøstebarnulltrøye under genseren/bodyen i vinter, slik som alle foregåande vintrar.

Hadde det vore billegare hadde eg nok kjøpt "all" ull frå Nøstebarn, men det blir for dyrt.

Skrevet

Nei, det blir litt mindre nå som de begynner å bli større.

Men de gangene jeg har kjøpt, har jeg kjøpt klærne (smale bukser) i en størrelse for stor og brettet opp. De varer jo litt lenger da. Men det er dyrt ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...