*lilleprins <3* Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Var på do i stad, og da jeg var ferdig og skulle til å tørke meg kom det liksom en stråle til, ikke masse men litt... ingenting som kom etterpå det! Kan dette ha vært fostervannet? Er forresten 11 dager på overtid i dag og slimproppen gikk i går kveld
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Når vannet går vil det ikke føles som om at du tisser, det bare renner.. (Men alt trenger ikke å komme på en gang) Også er det helt blankt(hvis det ikke er missfarget da), pluss at det skal lukte sæd av det.. Sett på deg et bind og evt sjekk igjen og lukt i bindet ditt etter en time.. Evt så kan du ringe føden og høre hva det kunne ha vært:)
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hehe, skal vannet lukte sæd? Hvilke lukt har sæd da? Kan ikke huske at sæden til samboer har noe særlig lukt, hehe.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 hehe.. det har en spesiell lukt altså.. hehe... helt sant.. Er JM selv som har fortalt om dette, så jeg visste det ikke selv den gangen vannet mitt gikk med førstemann.. hehe.. Men du får be samboeren om å få lukte på den ved neste anledning.. hehe.. Ble nesten litt ekkelt dette.. haha!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Hehe, ja jeg får ta å lukte litt neste gang, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå