Gå til innhold

Stråling nedover høgre side av setemusklaturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått "akutt" stråling nedover ene siden av setemusklaturen...

Har termin om noen uker... Kan dette tyde på at noe er på gang?

Forventer ikke å være i toppform så tett opp i termin, men dette er så merkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg utarter bekkenløsningssmertene seg på denne måten. Stråling nedover i beinet på den siden det er verst.

Skrevet

Hei jeg er i uke 37 og har hatt stråling ned i høyre benet i 3 ukers tid.Nevnte det til jordmor,og hun trodde det var en nerve som kom i klem pga mye mer tyngde på kroppen nå.Er ganske ubehagelig når det kommer,men går jo over.

Skrevet

Høres ut som det trykker på ischiasnerven din.... kan skyldes en bekkenlåsning. Vil anbefale deg å få en undersøkelse av en kiropraktor eller manuell terapeut rimelig kjapt...... jo nærmere fødselen du er, jo mindre kan de gjøre med det

Skrevet

uff, vet hvordan du har det. Fikk det i uke 36, nå er jeg 38+1, går på krykker og får fysioterapi. I dag prøvde jeg akupunktur også. Det kan hjelpe å tøye muskelen på den siden det gjør vondt..

Det er bekkenløsning ja, i tillegg er setemuskulaturen "låst" på venstre side.. Det hjelper med fysioterapi, har i tillegg fått et stramt belte som jeg går med under klærne. Verdt å prøve!

Lykke til!

Skrevet

Jo takk, det der kjenner jeg til.... har kjent på det samme de siste 10 ukene. Det er nok noen nerver som ligger litt i klem. Forferdelig ubehagelig!

Skrevet

Ja, jeg har tenkt tanken på at det kanskje kunne være bekkenløsning også....

Har ikke hatt antydninger til slikt tidligere, eller i mitt forrige svangerskap.

Da må jeg virkelig si at jeg føler med alle dere som har hatt dette lenge. Føler meg heldig som ikke har fått det før nå.

God bedring til alle dere andre som sliter med dette. Og lykke til i svangerskapet:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...