mommytil2gutter Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Hva gjør dere om vinteren? Jeg har jogget nå i 8 måneder og har lyst til å fortsette men med tanke om snø vet jeg ikke hvordan det skal gå. Jogger dere med broder? Har dere noen joggebukser eller joggeklær å anbefale?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Siden jeg stort sett løper i gryningen så har jeg en tredemølle hjemme. Ellers er jeg i turløyper som er godt strødd. Løper i klær fra Nike.
LilleBjella Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Har aldri hatt noen problemer med å jogge på snø. Går så fint så. Det er verre med isen. Nå bor jeg på østlandet, og gleder meg alltid til våren og bare veier når jeg er ute å jogger vinterstid:) Men jeg har likevel ikke brukt brodder eller piggsko. Her er det turveier som de er flinke til å brøyte og snø. Ellers er det bare å sikte seg inn på grøftekanten, strøsand og områder der is og snø er smeltet:) Jeg er veldig glad i Nike sine joggeklær. De har kjempegode joggetights, utrolig god kvalitet. Har jogget mange mil og syklet desto flere, og det blir aldri ødelagt. Så har de også fine farger og kult design, som er tilpasset damer. Blant annet har de løpetights som er foret littegranne, slik at du kan bruke de også når det ikke er veldig varmt ute. Ellers har Bjørn Dæhlie veldig gode skidresser, som også er gode å jogge i når det er kaldt. Tynne og lett å bevege seg i, men isolerer godt mot vind og kulde. Kommer jo an på hva du foretrekker. Det er mange som begynner å trene/jogge som skyr bukser som sitter tett inntil. Men det er bare å prøve, man blir lett omvendt!
Norwegian by injection Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Jeg løper både ute (ikke mer enn -10'c) og inne på mølla. Bruker til og med brødposer over sokkene når det er skikkelig ille (slappesvær!), he he.
En_av_hver Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Jeg jogger i all slags vær, og har joggesko med pigger. Det kan virkelig anbefales!!! Helt supert og man slipper å løpe anstrengt:-))
Gjest Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Tredemølle/ellipsemaskin hjemme eller på treningssenter er jo flott avveksling på vinterstid. Ellers anbefaler jeg medlemskap på Elixia, Spenst eller Sats der de har mange gode og harde kondisjonstimer som jeg mener du får langt mer ut av enn kun jogging ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå