Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 hadde dere gått ut av forholdet hvis dere f.eks vant store summer på lotto/hest eller arvet en stor sum??? Eller hva venter dere på? At barna skal bli store og da kan gå i fra mannen?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Man kan være misfornøyd med en rekke ting og fremdeles holde sammen fordi man er glad i hverandre og fordi skillsmisse er galt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg går ikke fordi jeg har et håp om at det vil bli bedre. Og jeg syns ikke manglende sex er grunn nok til skilsmisse.. Mannen min har ikke hatt sexlyst siste halvåret - lite intr. i sex fra før av - og jeg er veldig seksuell som person. Hverdagen er helt super, og han forguder meg. Jeg elsker ham fortsatt, men det topper seg iblant.. Men jeg har sagt ifra at jeg vurderer å bo for meg selv hvis det ikke blir bedre.
Dunder Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Tror mange kvinner liker følelsen av å være den ansvarlige, den som er viktigst og den som er flinkest med barna. Dette får man bekreftet ved å fokusere på menns udugelighet. Da velger man late mannfolk så man selv kan føle seg bra.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Er bare idiotiske kvinnfolk som sitter å klager over dette. Slutt å klag, gjør noe med situasjonen!
KaMa Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Nei, hvorfor skulle de det? Da måtte de jo funnet på noe annet å klage over..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå