Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok litt smågammel og lite oppdatert for jeg klarer virkelig ikke å forstå hva som er poenget med blogger. Altså, folk med helt vanlige dølle liv og lite å melde. Hvorfor utleverer de seg på nettet så til de grader? Hadde de hatt et budskap så kunne jeg kanskje forstått det. Men det virker ikke sånn. I hvert fall ikke på de forskjellige bloggene jeg tilfeldigvis har vært innom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært innom feil blogger.

Er nok et poeng med alder, yngre har et annet forhold til "nye" media enn oss gamlinger, mindre kritisk.

Skrevet

Har heller ikke skjønt det nei, virker så meningsløst. Jeg er jo også gammel, snart 31 faktisk. Samme med nettdating, "da jeg var ung" så var det jo bare avvikere og "platonisk gifte" mannfolk som drev med kontaktannonser.

Har forstått det nå altså, at nettdating er helt vanlig blant den yngre garde, og at det ikke er i kategorien "Bamse søker Binne".

Skrevet

Jeg kan ikke svare på hvorfor andre blogger, men jeg gjør det fordi vi har nær slekt som bor et godt stykke unna, og fordi mannen min jobber offshore og jeg legger da ut en slags dagbok av hverdagen vår når han er borte. Kjekt for han å lese og se bilder av ungene. Prøver å holde bloggen "hemmelig" da, og bruker ikke navnene våre eller noe. Viktig å ikke utlevere hele livet sitt til gud og hvermann syns nå jeg da...

Jeg er gammel jeg også - snart 30... Nettdating skjønner ikke jeg helt heller, foretrekker den gode gamle metoden - men det slipper jeg heldigvis siden jeg er lykkelig gift!

Skrevet

for å vise frem det perfekte liv med vakkert hus, vakkert interiør og lykkelige barn og voksne..

-ellers er det endel samfunnsengasjerte og kloke bloggere der ute som skriver godt og engasjerende

Skrevet

Først- for å oppdatere bestemor o.l på ting som skjer.

Men har oppdaget at jeg lider av eksponeringstrang, og da er blogging ypperlig.

Skrevet

..og det var vel det eneste svaret som var fornuftig..

Skrevet

Jeg leser svært sjeldent blogger. Har fått følelsen av å tråkke inn i andres privatliv enkelte ganger, og andres privatliv har jeg ikke noe behov for full oppdatering på. Kan ikke forstå hvordan det kan komme noe godt utav at hvem som helst skal fråtse i hvem som helst sitt privatliv. Har vært borti ett par rikssynser blogger og det samme her. Hva gjør at ett menneskes kjendisstatus skal få meg til å forandre mening og være enig i kjendisens meninger? dvs. Det slumper jeg er enig, men ikke fordi vedkommende er kjendis.

Man trenger vel strengt tatt ikke blogge for å oppdatere familie og venner heller. E post går fint det.

Skrevet

Det går selvsagt helt fint med e-post, men syns dette var en greiere løsning. På e-post kan en ofte ikke sende mer enn 3 bilder i slengen, ikke på min mail iallefall, også blir det på en måte en dagbok med blogg da. Min blogg er nå stengt for alle som ikke er inviterte, så jeg syns det er flott! Så må andre få syns akkurat hva de vil for min del...

Skrevet

Bloggen oppstod etter press fra min mann. Da tjukken kom til verden ville bestemødre og resten av familien gjerne ha bilder og oppdateringer, og det var et greit alternativ til e-poster.

Når det er sagt, så liker jeg godt å skrive. Skriver sjeldnere og sjeldnere om mammating, men ting og tang jeg syns det er greit å lire av meg. Og de som leser bloggen min, er venner og familie. Man kan ha blogg med passord vet du.

Ikke noe mindre fornuftig min forklaring vel, selv om du nødvendigvis ikke tror på den?

Skrevet

Et eksibisjonistisk behov for at andre skal lese dagboka di.

Skrevet

Jeg har en blogg som er sånn, ikke googlebar, ikke åpen, men for besteforeldre og andre som kan være interessert i meg og vårt daglige tralt. Problemet er at jeg synes det er kjedelig å skrive om klesvask, blomsterbed etc så jeg er en passiv blogger. Og da ringer de impliserte i stedet og det er langt bedre. Så blogging er tull. Noen er flinke bloggere, men de fleste burde gjøre som jeg, kjenne sin begrensning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...