hhv Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Hei jae har hatt masse kynere i det siste, men når jeg nyser skjer det noe i magen, gjør kjempe vondt, nede på magen litt på siden og litt mot midten, noen som har opplevd dette før, jeg hadde det masse tidlig i svangerskapet, så var det vekk, men nå kom det igjen , det e slik at jeg sier au au au forde det er vondt, er i uke 31, noen som vet hva dette kan være ?????
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg kjenner slik stikking jeg også, eller jeg vil nesten kalle det stråling/iling. I 1. trimester hadde jeg slike og det gjorde forferdelig vondt når jeg nøys, eller presset når jeg var på do. Nå kommer det veldig ofte når jeg reiser meg opp, eller bare plutselig mens jeg går på gulvet, og det gjør knallvondt. Jeg må også bare si: auauauauaua. Håper ikke det kommer sånn stråling når man føder. Jeg tåler det i de få sekundene det varer nå, men skulle dette vare over lengre tid, da tror jeg at jeg dør. Vet ikke hva det er, men har hørt at det ikke er uvanlig å kjenne stikking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå