trøndermamman87 Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Har termin 3.november. Vi gleder oss og er veldig spente begge to da dette er vårt første barn. Men i dag kom barnefar å sa at han skal i en bursdagsfeiring i midten av november i Bergen. Dette er 5 timers kjøring fra her vi bor og han blir borte en helg. Jeg blir så lei meg for selv om jeg føder rundt termin så er jeg jo usikker og sikkert kjempesliten og ønsker at pappan skal vere med meg og hjelpe meg. Og hva om jeg går to uker over og i tillegg må vere på sykehuset 3-4 dager. uff blir så lei meg og kommer til å bekymre meg for dette hele tiden. Er jo første barnet og alt er nytt. Nå skal det sies at barnefar er en kjempeflott mann og vi har det veldig fint sammen. Har ikke vert på en eneste fest siden jeg ble gravid for at jeg ikke skulle sitte alene hjemme hver helg.. og han har støttet meg hele veien.. Hadde dere synst det var grett at mannen dro bort rett etter fødsel?
mamman til to gutter Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg kunne ikke skjønne hvordan jeg kunne komme meg gjennom en dag alene når mannen måtte tilbake på jobb etter 4uker (fødte midt i ferien, så derfor fikk vi så lang tid før han skulle jobbe), så jeg hadde rett og slett nektet han å dra. Tror nok mannen din også skjønner at det ikke er noen god ide når han får tenkt seg om. (og for å si det også, så gikk det selvfølgelig kjempebra å være alene med en baby noen timer på dagen når han var 1mnd;-) )
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Hehe, sånn tenker alle som får nummer 1. Meeen, for det første... Går du over tiden er jeg sikker på at han kan avlyse (det er jo bare en bursdagsfeiring) For det andre så klarer du fint å ta deg av baby alene en helg... En voksen på 1 barn er mer enn nok... Du får bare si til ham at er du veldig dårlig av en eller annen grunn, eller føder du rett før så får han avlyse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå