Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jentungen er 3 uker gammel å har i dag gulpet ekstremt mye... Vill heller kalle det oppkast... Det luket ortlig oppkast av det ikke bare litt surt sånn som det gjør ved gulp. Å det kommer mengder,store mengder... Hva gjør jeg.. Ungen er kjempe sulten,men hver gang jeg gir ungen mat kommer det opp igjen... Hun får mme....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Det skulle jeg gjærne gjort men ingen legekontor opp i dag.. På legevakta fikk jeg bare beskjed om at det var nok gulp og at alle unger kan gulpe litt mer noen dager...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hei kjære deg. Jeg skjønner at du er redd og bekymret. Sønnen min på 4 uker holdt på med det samme. Har hatt han til lege. Så lenge dette ikke skjedde hver gang, var det ikke farlig sa de. Gir du henne malt?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Hørte om et sånn tilfelle.men det var over lengre tid.. Allergisk faktisk.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 har du prøvd å gi henne temperert vann for å se om hun greier å beholde det? Viktig at hun ikke uttørres vet du :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 d er normalt at de kan kaste opp litt,men blir det så mye og ofte at hun går ned i vekt,bør hun undersøkes. sønnen min kastet også opp,begynte å gå ned i vekt,og ble dehydrert.ble sendt på sykehuset og ble operert for pylorustenose. (lukkemuskelen er for stram,så maten passerer ikke ut i magesekken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå