Gå til innhold

Jeg har fortsatt Reima dressen str 86

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ikke kjøpe altså, men det så jo ut som om rødfargen har farget over på det hvite under armen.

Er det tilfelle, så bør du skrive om det i annonsen. Hvis ikke lønner det seg å ta bedre bilder. :)

Skrevet

jeg ville gått ned litt til på prisen vis jeg var deg... jeg kjøpte nettop helt ny reima dress til snuppa å betalte 599 på salg.

Skrevet

Nei det har ikke det, Hmmmm, Det har altid sett slik ut, mener jeg. Det er en rosa trekant inni i det hvite feltet. Mener den altid har vært der .Eller??, nå vært jeg jammen usikker???

Skrevet

jeg føler ikke at Jeg kan gå ned på prisen mer heller. 400 kr for en ikke slitt tec vintermodell er mindre en halve priset. Dessuten koster det 120 kr i frakt så 5oo da frakten inngår er ikke dyrt.

Den du kjøpte på salg var det virkelig en tec vintermodell ?(altså den tykke typen med varmeputer for rumpa).?

Skrevet

Jeg kjøpte også en splitter ny reimatec til ulrik vintermodell...betalte 599,- men skjønner godt at du vil ha 500 for den..synes det er en god pris..den så ut pent brukt ut. man må jo ta hensyn til hva man selv har betalt for dressen..så om man har betalt f.eks 999,- er 500 er meget god pris

Skrevet

Den kostet 1099,- ny.

Skrevet

Nå har jeg gått igjennom hele dressen og synet den nøye med tanke på om noe kan ha farget den. For dette har jeg ikke tenkt over og kan ikke huske om det skal være slik eller ikke. Om det skulle være slik at den blitt farget på noen måte så har den ihvertfall blitt farget jevnt over det hele, for de andre fargene er ikke farget om dere skjønner hva jeg mener?? Noen som har samme modellen da ,som kan sjekke?

Skrevet

Jeg har kjøpt helt lik modell som du selger nå på salg til 650kr, kostet 1299kr ny. 500kr inkludert porto er billig om den ser så pen ut som bildene viser. Har gått gjennom dressen, og min er helt hvit under armene om du skjønner, ikke noe rød der ;)

Skrevet

Ok, har slengt den i vaskemaskina på nytt for å se om det utgjør noen forskjell. Har hva jeg kan huske aldri vasket den med noe annet heller, så i så tilfelle har den måttet farget seg selv. Underlig. Ska legge det til i Finn annonsen selvfølgelig, Men prisen den må nesten få stå. Før ja den er så fin som bildene viser, og om det nå er slik at den er blitt farget så vil det ikke ha noen som helst betydning egentlig. For det er i så fall helt javnt over det hele, og virker ikke skjemmende på noen måte. ( jeg har jo ikke engang sett det)

Og ja 400 for dressen og 100kr for porto er nærmest en skampris føler jeg. Og får jeg den ikke solgt får vesla bruke den som en reserve dress så lenge det går. Hun kan jo ha den, men det vil nok ikke gå hele sesongen.

Skrevet

Asj, det går jo ikke å redigere teksten jo. :o(

Skrevet

Nei, skal jo ikke ha noe å si på dressen nei ;) Jeg hadde kjøpt den om den var i st. 92. Lykke til med salget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...