Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 alle lørdager eller søndager, av og til begge..så forsvinner mannen ut i 15 tiden..og blir borte til ca kl 01....fordi han fisker laks...FINT DET!!! men siden begynnelsen av juni og ut august har vi det sånn.....alt med ungene faller på meg..og jeg kan glemme å gå ut med venner eller finne på noe på en lørdag...eller tidlig på søndag ( for han må jo sove må vite....) ... for han skal fiske laks!!!!!!!!!!!!! kjenner jeg gleder meg til det blir vinter ..og laksen ligger fryst et sted...... arg...kjekt med sunne interesser altså..men kunne vært kjekt å gjort noe sammen som en familie også..ikke bare jeg og ungene.....!!!!!!!!!! BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!...jaja....sånn..ferdig med det!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 jeg har liksom ikke hjerte til det heller..for han er en lidenskapelig fisker..og han mener at siden det BARE er fra juni til ut august..så er det ikke så mye..og er nok ikke det...............men føles sånn...! så nei..kan ikke bare si det....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hvorfor sier du ikke imot? Gi beskjed at for.eksempel annen hver lørdag skal du ha fri til å gå ut med venner så får han bli hjemme. Greit han liker å fiske men da kan han fiske søndagen den helga. Jeg hadde ikke funnet meg i å sitte alene med barna lørdag og søndag hver eneste helg i flere mnd hvert år fordi han skal drive med en hobby eller feste eller annet. Spiller ikke rolle om det er en sunn hobby, høres ikke sunt ut for forholdet deres. Og dette er noe han gjør fordi han liker det, og trives med det så må jaggu dåu få tid til å gjøre det samme. Og synd på barna da, de får veldig lite pappatid disse mnd skjønner jeg
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Juni til og med august er 26 dager hvis han er borte lørdag og søndag. Det er faktisk ganske mye. Og jeg regner med at han sikkert gjør ting til tider ellers i året også? Går på byen med kamerater en gang i mellom, skrur bil med noen eller annet. Men om du ikke sier imot så er det jo klart at han gjør dette, du må jo fortelle han hvordan du føler det da. Eventuelt du kan jo ta igjen fra september og utover å gå ut ofte. Ikke sikkert han hadde vært så blid og fornøyd hvis du ble borte lørdager og søndager en to tre helger etter hverandre. Så om han da klager kan du si at vel slik føler jeg det i 3 mnd hvert år.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Eh.. han må jo spørre deg først om du gidder å være barnevakt. Da er det vel bare å si nei? har du hørt om mødre som fisker laks hver lørdag og søndag ettermiddag/ kveld uten å spørre om mannen kan passe barna?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 jeg er ikke BARNEVAKT for mine egne barn da..jeg er sammen med mine barn........ og det er jo koselig det..men skulle ønske vi kunne være familie liksom...men bare en søndag til...så er det høstsesong..jeg får seriøst finne meg en hobby og gå ut av huset jeg også...! jaja...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Kan dere ikke bli enig om at han gjør det annen hver lørdag og halve ferien i stede. Flott med sunne interesser. Gud forby han hadde dratt på byen i stede.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 i ferien fisker vi ofte sammen! og det er veldig kjekt... for da har vi noen som kan se etter barna...men tror nok jeg må bli litt "strengere" neste sommer ja...annen hver helg..en dag i helgen... resten sammen med oss / meg.... eller jeg ute! jepps...!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Har ei venninne som lider samme skjebne som deg. Han fisker dag og natt, og tar ikke hensyn. Nå har hun trua ham med å ta barnet og seg selv hjem til moren, så håper han skjerper seg..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 Klarer ikke helt å finne sympatien jeg altså. Skaff deg en ryggrad kvinnfolk. Er det så mange damer her inne som ikke tør å si fra om en dritt?! Men i tillegg sitter dere her å jamrer! Tragisk!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Jeg har det også slik. Mi mann går på fest,han driter i om jeg synes det er greit eller ikke. Har truet han med både det ene og det andre,men det nytter ikke. Jeg er på kanten til å gi opp...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Ikke rart de gjør nøyaktig som de vil, med så tragiske kvinnfolk som det er her! Egne klare meninger og en ryggrad er ikke dumt å ha! Fjotter!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Synes hvertfall synd på din mann,kan ikke ha mye til liv.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 hva sier mannen din? Når du går ut? Sier han at han er hjemme sammen med barna sine eller sier at han er barnevakt?
Dunder Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Når man har barn så er det faktisk slik at man ikke lenger bestemmer over sin egen tid. All tid er felles og må fordeles etter behov og et prinsipp om rettferdighet (på samme måte som mange har felles økonomi). Alt jeg og mannen min skal utenom arbeidstid MÅ avtales på forhånd. hver gang jeg er ute på et eller annet uten mann og barn, så er det han som må ta vare på barnet. Og selvfølgelig motsatt. Da kan man ikke bare stikk uten å spørre om det er greit først. Du går heller ikke en time tidligere fra jobb uten å høre med kollegaene dine om det går greit.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 ikke klag!!! mangen, sånn som jeg er mye aleine med barna.. enten aleneforeldre eller mann som jobber ute!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 han er hjemme med barna sine ja...IKKE barnevakt..... HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #19 Skrevet 22. august 2009 20:08: Eh.. sidestiller du fisking med en reell jobb? Er det greit å bli banka av mannen også da? Ikke klag, tenk påde som blir drept i krig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå