Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 MIn manns beste venn har vært utro med kona si. Han er av den snille og gode typen som aldri har gjort en flue fortred. Han er veldig flott å se på. De har sammen i fire år. Ingen barn enda.. Han fortalte tidligere at det var begynt en kjekk jente på jobben hans. Vel, nå har han vært utro med henne. Flere ganger. Og vet ikke hva han vil.. KOna hans vet det i hvert fall.. HUn flyttet ut samme dag og er selvsagt knust, Jeg fatter det bare ikke. Hvorfor er menn utro egentlig? Dette er ingen klassisk drittsekk. Han har forgudet kona si i alle år. Klarer de ikke stå i mot om en flott dame legger an på dem? Har egentlig ikke forholdet deres vært ekte nok? Jeg er sinna idag, oppgitt og lei meg på manges vegne. Familiene.. De er så lei seg..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Noen menn tenker nok med mere hodet som ikke sitter mellom skuldrene..........
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Et hode mellom skuldrene?? Alle kan feile, sånn er det bare! Kanskje han og kona finner ut av det etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Kvinner er alltid på jakt etter noe bedre. Menn er alltid på jakt etter flere. Ny undersøke viser at 99% av alle menn vil være utro om de er garantert å ikke bli oppdaget og dama er deilig nok. Vakre kvinner er dermed helt uimotståelige for enkelte menn. Og.. De som diller og duller mye med damene sine, er ofte de som er mest utro.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Viste undersøkelsen noe om hvor mange kvinner som ville vært utro om de aldri kom til å bli avslørt?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 HI her,.,, Er det virkelig så enkelt? At alle menn har potensiale for å være utro bare dama er deilig nok?? Jeg stoler 120% på min mann og velger å tro at han aldri kommer til å være utro mot meg. (merk: velger å tro..) Min manns kompis er ikke noen dille-mann. Han finnes ikke romantisk og er litt manne-mann.. Men det har liksom aldri vræt tvil om at de elsker hverandre og er stolte av hverandre. Av alle menn i verden var dette den siste jeg trodde kunne være utro.. Blir litt betenkt. Er virkelig alle menn truende til å være utro.. Jeg ville svart NEI med store bokstaver for noen uker siden, men nå er jeg jaggu i tvil...
Miss Misantrop Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Om alle menn er utro? Nei, det tror jeg ikke men jeg tror de aller fleste er utro hvis anledningen byr seg mens det er involvert litt alkohol og sene kvelder. Jeg har lite tiltro til menneskene når det kommer til kontroll av seksuelle lyster, ironien er at jeg aldri har opplevd utroskap direkte på kroppen (nei, er ikke så naiv at jeg tror det kun gjelder alle andre, men jeg har ikke avslørt noen partner noen gang). Blir helt sjokkert over kollegaene mine. Guds gave til kvinnen når vi er på tur mens konene og samboerne er hjemme og steller hus og barn er det ville orgier på gang... åååhhh nå ble jeg i dårlig humør, mannen er på reise, lol.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 At alle menn er garantert å være utro hvis ditt og hvis datt er bare tull. Isåfall, hvorfor går menn utav forhold hvor dama har vært utro da hvis de har det "innebygget" selv? Da burde de jo mene at det var helt normalt da.... Nei, utroskap kommer av at følelsene kanskje ikke er så ekte som en først har trodd. Og så er det enkelte som rett og slett bare er drittsekker da.. Men om en er i et godt forhold og har ekte følelser, så er det nok ikke noe 99% sjanse for at han er utro uansett. Bare tull.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Jeg har hatt et forhold til en i hele sommer, så viste det deg at han hadde dame;) Jeg slettet han fra msn osv, men i går fikk jeg jaggu melding igjen gitt om å legge han til igjen, hva faan skal han med 2 liksom? Jeg tar han gjerne tilbake jeg As a fun boy toy;)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Jeg kan snakke for meg selv, men er dame og ikke mann. JEG HATER UTROSKAP! Jeg tror mange menn er lettlurte, men det er mange damer som er det også. Har du bestemt deg for å være trofast, så er du det også. Mann eller kvinne. Dette er viktig både for meg og min mann iallefall. Mulig fordi vi begge to har blitt bedratt før, og vet hvor vondt der er, så har vi sterke følelser rundt utroskap, og mener at du avslutter et forhold før du starter et nytt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 Miss M, du har så mange meninger som er de samme som meg, at jeg lurer på om du er tvillingsøsteren min! Hehe
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 jeg har tro på at kanskje det er flere menn enn andre som har mere annlegg for å være utro: med tanke på bakgrunn, interesser, kvinnesyn o.l høres litt teit ut, men er sånn jeg tenker om det. Merker litt på at enkelte gutter, som i ungdommen jakter etter den ene musa etter den andre (unnskyld språket), hvor alt handler om å få seg mecd jenter, og hvor pene damer de har sjangs på, festing o.l - tenker litt på sånne typer når jeg mener at har anlegg. Når de gutta har fått roet seg, stiftet familie o.l. at jaktinstinktet kicker inn en beruset kveld, uten vitner, og når den nydelige dama plutselig gir han muligheten... sier ikke at andre menn også kan være utro, for det vet jeg med sikkerhet. faren til venninna mi ser ikke ut, er ganske rolig og kjedelig poltiker-type. vært gift over 20 år. hatt stor vennekrets. Plutselig får de vite at han har et forhold med nabodamen: gidt selv, vært vennepar i årevis, dratt på ferier sammen osv. Og hun er veldig vakker a la Dorthe Skappel. så der ser man. den berømte sjansen...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Forskning viser at hvor glad er mann er i dama og hvor mye sex han får hjemme har ingenting med hvor trofast en mann er. Menn kan ha helt vanntette skott mellom følelser og sex. Så en søt kone hjemme er ingen hindring for å feie hun deilige på kurset. Kvinner derimot, er motsatt. Dårlig på hjemmebane, mer utro. Er sjokkert over både menn og kvinner på firmaturer. Noe av den laveste alkohol og sexmoralen i verden. Har dett så mye grums at jeg har nesten mistet troen på trofasthet.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 Da må min mann være den ene 1% som ikke vil være utro. Jeg kan ikke forestille meg at han noensinne gjør noe sånt mot meg. Vi har snakket mye om dette, og siden begge har blitt bedratt, er vi av samme oppfatning. Utroskap er noe skit.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Eksen min var utro, og angret bittert. Han tryglet, gråt og ba om å komme tilbake etter at jeg kastet han på dør når jeg fant ut hva som hadde skjedd bak min rygg. Det var ikke engang en "engangshendelse", men noe som hadde pågått lenge. Noen visste om det også, og jeg er fremdeles veldig skuffet over dem for at de ikke sa fra til meg. Tenk om hun hadde hatt en seksuelt overførbar sykdom??? Han hadde jo sex med meg samtidlig........ I dag er han gift med henne han var utro mot meg med. De har det ikke bra sammen. Jeg vet at begge to har vært utro mot hverandre. Noen sier de fortjener hverandre, men jeg synes nesten synd på dem begge to. De mistet 2 trofaste ektefeller. Hun var også gift mens de holdt det gående i mange år. I dag har jeg "verdens mest trofaste" mann. Like trofast som jeg selv er. Du avslutter det ene forholdet før du begynner et nytt. Og klarer man ikke det, får man leve som singel, og drive på ute på byen og plukke opp one-night-stands isteden. Så slipper en mann eller kone å bli såret, familien oppbrutt, og mange, mange mennesker involvert og lei seg. Hos meg ble det så mye ødelagt at familiene på begge siden fremdeles har vondt pga dette. Jeg er venner med mine forhenværende svigerrinner, og vi snakker ofte på telefonen og møtes så ofte vi kan. Hans kone liker ikke dette. Men sorry, de var jo vennene mine før hun la seg etter mannen min, og jeg og mine venner skal jo ikke skilles fordi om mannen min gjør det. Jeg holder meg unna familieselskaper, med mindre det involverer våre felles barn- Og det må hun jammen tåle! Vi kommer alltid til å ha noe sammen, siden vi har barn sammen. Men jeg har et sår i hjertet som helt sikkert aldri gror pga at han var utro. Og barna ble jo også opprørt og lei seg, og har nå ei stemor de ikke kan fordra, og det er gjengjeldt. Mye ble ødelagt, og lar seg vanskelig reparere. Samme hvor mange år som går.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Det er jo faktisk utrolig!! At en mann som elsker kona si og har et bra forhold med sex, likevel kan være utro bare for å være utro?? Jeg begynner å miste troen på troskap..:-( Jeg tror ikke en kan tenke klart idet en velger å gå over streken med en annen.. En kan umulig tenke. En tenker ikke over den som sitter hjemme og som får livet sitt snudd på hodet og jorda revet vekk fra føttene sine. En kan umulig tenke på familien. Foreldrene som er blitt så glad i den sønnen lever med. Svigerfamilien. Vennegjengen.. Osv.. Hvor mange tror dere angrer på at de var utro????
uhhuhher Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 Selv om jeg gjerne vil tro at vi klarer å la oss styre av intellektet og fornuften, er jeg tilbøyelig til å si at det er en total illusjon. Mennesker er hovedsakelig dyr som styres av lyster og ego, og slik er de fleste av oss på et eller annet område. Og så kræsjer oppførselen vår med samfunnets regler og normer, og da blir det bråk. Satt på spissen, seff.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 Du som lurte på hva undersøkelsen sa om kvinner hvis de ble fristet og ikke ble oppdaget. 20%. Bedre tall enn 99%. Men... Single kvinner kom ganske nådeløst ut i jakten på bytte. Gift mann, no problem! Må jo være noen alle de opptatte mennene ligger med :-/ Ikke det.. Mye opptatte laustisper og.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #19 Skrevet 22. august 2009 Jeg har vært gift i over 20 år, og ikke vært utro (enda). Det går fint an å være trofast!!! Var jeg fristet? Ja, en gang var jeg veldig forelsket i en annen mann. En arbeidskollega. Men jeg holdt følelsene for meg selv. Og etterhvert gikk det over. Men jeg levde ikke ut følelsene mine. Jeg satte ekteskapet såpass høyt, at jeg ikke ville risikere noe.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #20 Skrevet 22. august 2009 Jeg også har opplevd at min x var utro mot meg. Og en annen x som hadde en flørt på gang. Ikke sex, men sex - sms og sånn. Hadde han hatt sjans hadde han nok hoppet til køys med henne ja. Nå er jeg singel og må si jeg er veldig skeptisk til menn. Lurer på om jeg noen gang kommer til å klare å stole på en mann igjen igjen. Den hyggeligste mannen kan være den mest grusomme innerst inne.
solei Skrevet 22. august 2009 #21 Skrevet 22. august 2009 Utro før de i det hele tatt har stiftet familie? Da er han boss! Finne ut av det? Når de har fått barn og han må inn i den virkelige verden med barnepass, tidsklemme oppdragelse osv... Har har jo ikke klart å holde fingrene unna når de er i startfasen engang. Herregud for en drittsekk!
solei Skrevet 22. august 2009 #22 Skrevet 22. august 2009 Tydeligvis mange forskjellige undersøkelser og resultat. For ikke lenge siden stod det at menn som var utro valgte stort sett damer som var MINDRE pen enn kona si. De gikk ikke etter utseende men det at de var ettertraktet og følte seg respektert av den andre dame.
solei Skrevet 22. august 2009 #23 Skrevet 22. august 2009 For meg er det så enkelt, at om min mann er utro så er det over, uansett!! Dette vet han..jeg har forlatt en mann før. Og hadde han vært utro, så hadde det skjedd uansett! Men jeg stoler på han 120 prosent til det motsatte er bevist.Han har alltid hatt klare regler ovenfor meg og. Han har og vært trofast i tidligere forhold og. Dette vet jeg da jeg var i samme krets.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #24 Skrevet 22. august 2009 Jeg overhørte en gang en samtale mellom min kjære og en kompis, som er av den utro typen "det hu ikke veit har a ikke vondt av",, Min kjære: Jammen, hva med dama da? Du er jo gift! Kompis:Joda, men hu var jo så deilig(ei som hadde vært på besøk hos naboen), så du ikke på henne?? Min kjære: Nja, jeg har reist rundt i verden, og selv om enkelte kanskje er penere enn dama mi, så kan de aldri i livet gi meg alt hun gir meg, så jeg holder meg til henne! Jeg valgte å overhøre den der med at enkelte er penere enn meg..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå