Gå til innhold

kan det hende jeg slipper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strekkmerker?? Er 36+, he he og håper såklart i det lengste her. Kan det hende jeg slipper siden jeg ikke har fått ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var i uke 36 at alle kom her ihvertfall.. hadde samme håpet som deg... men nå ser magen ut som naf veiboka... :( sorry... men det skjer jo ikke med alle. jeg er ganske stor også da. du får ha lykke til uansett :) håper du ikke får :)

Skrevet

huff... nå hørtes jeg veldig negativ ut. selvfølgelig kan det det hende du ikke får en eneste strek!!!!!!! :)

Skrevet

He he, du er ikke negavtiv, bare ærlig:) Jeg får bare håpe i det lengste. Smører x 3 om dagen, kanksje det hjelper, kanksje ikke... men verdt et forsøk syns jeg:)

Skrevet

Det kan godt hende du slipper, men tror det kommer helt an på. Vet om folk som har fått strekkmerker siste dagene før termin eller når de går på overtid. Så man kan aldri vite før ungen har komme ut. Jeg har heller ingen strekkmerker på magen hittil (fortsatt 7 uker igjen til termin da), men sjekker hver eneste dag :P

Skrevet

Ja kan godt hende du slipper ja:)

Jeg er gravid med 3 barnet og har ikke hatt ett eneste strekkmerke, til tross for stor vektoppgang alle gangene. Noen får rett og slett ikke strekkmerker.. Sånn er det bare :)

Skrevet

Ja det kan jo absolutt hende, det er jo ikke alle som får det =)

Jeg er i 38+ har ingen på mangen, men fler på puppene.. Hmm vi kan nok ikke gjøre så veldig mye fra eller til.. Noen sverger til body lotion, men det har ikke hatt noen effekt for meg

Skrevet

Kan godt hende du slipper..Jeg har 1.5 uke til termin og har ikke fått noen. Fikk ingen forrige gang heller, heldigvis.

Må si jeg blir lei meg hvis de kommer på overtid....så tør ikke og puste ut helt enda:)

Skrevet

Jeg er 39+0 og har ikke et eneste strekkmerke. Har heller ikke smurt forebyggenede. Så ja, du kan slippe strekkmerkene. Bare å krysse fingrene:-)

Skrevet

Ingen strekkmerker her heller! I uke 34 nå. *krysser fingre for oss alle*. Jeg bare smører meg med vanlig dagligvarebodylotion etter jeg har dusja, slik jeg alltid gjør.

Jeg har anlegg til strekkmerker, det fikk jeg da jeg var 12-13 år og vokste som bare det. På baken, hoftene og litt på puppene. Men de er helt bleke nå da.

Har fått en svak antydning til magestripa nå, fra skambenet og opp til navlen.

Skrevet

Er 38 i morgen og har ikke fått et eneste ett...... regner ikke med å få heller. Og har ikke gjort noe for å unngå det. Har rett og slett genene på min side. Hverken min mor eller søster har fått strekkmerker og de har tre barn hver:)

Skrevet

Eg har nett observert et lite helt nede på magen.. MEN, er det sånn at når man har fått ett så får man fleir??? Eller kan det hende at det blir me dette eine?? HuffHuff!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...