fionaella Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 jeg liker og lese bøker av frid ingulstad (ingebjørg olavs datter ) ,margit sandemo ( isfolket ) osv jeg liker og lese disse bøkene fordi forteller om kvinners liv
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. august 2009 #2 Skrevet 23. august 2009 Elsker krim og har vel egentlig gjort det siden jeg var veldig ung. Kan godt lese annen litteratur også, men faller stadig tilbake til krim og spenning:)
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 30. august 2009 #3 Skrevet 30. august 2009 ÅÅÅH ja jeg å liker slike serier =)) men har ikke fått lest ei bok siden lilletrass kom til.(han blir 3...)
Ronja65 Skrevet 31. august 2009 #4 Skrevet 31. august 2009 Elser å lese,klarer ikke å gå forbi en bokhandel. Leser dessverre ofte kun i ferier. Krim, romaner og lit faglitteratur en gang i blandt:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Jeg er temmelig altlesende... Men har noen favoritter, da... John Irwing, alt han skriver Henning Mankell, den ene boka bedre enn den andre Tove Jansson, Den ærlige bedrageren (og Trollvinter mm) Knud H Thomsen Klokken i Makedonia Annemarta Borgen; Urtehagen på Knatten Karin Fossum, De gales hus Ingvar Ambjørnsen, Jesus står i porten (Pelle og proffen) Babbis Friis Braastad, Kjersti Frank McCourt, engelen på det syvende trinn Truddi Chase, når kaninen hyler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå