Gå til innhold

Hjelp meg med valg av vinterdress!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår får vinterdress av svigers til bursdagen nå i september. VI kan vel i grunn velge den vi ønsker. Har tidligere gått for reima x flere og H/H, men har sett på en del forkjellige på internett...

 

Hvilken vinterdress velger du til et aktivt barnehagebarn som eeelsker å være ute?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ReimaTec + til eldstemann på 5år

ReimaTec til lillegutt på 1,5år :)

Skrevet

Troll med avtagbart for. Den har vært helt super i naturbarnehage! Tåler en trøkk, man kan leke ute i skikkelig våt slaps uten å bli våt og kan brukes hele året.

Skrevet

definitivt reima...

Skrevet

Definitivt Troll!

Reima er super på vann, men ikke på slitestyrke... Troll er suuuper på slitasje!!

Har to dresser liggende etter storesøstrene til lillemann og de er begge brukt 2 ganger høst,vinter vår og de er like fine!

Har prøvd reima tec, men da fikk vi hull på knærne etter noen gangers bruk...

Skrevet

TICKET2HEAVEN! Den er like vanntett som Reima, men mye mer slitestek.

I tillegg kommer de i nydelige farger og gode passformer!

 

 

Skrevet

Har både Ticket og Reima her, og er like fornøyd med begge, men Ticket dressen er nok som noen sier her, mer slitesterk:-) Pluss at det er myyyyyyyye kule dresser og velge i:-)

Skrevet

Den som coop obs selger er vel best i test,mye rimeligere også enn mange av reima og troll sine, koster 549.

Tenkte jeg skulle kjøpe den,ikke så spennende farge da men...(burgunder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...