♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Vet at det har vært tipset om dette før, men jeg ville bare si at jeg nettopp har hentet en gratis babypakke på Apotek1. Måtte bare registrere meg på hjemmesiden deres først. Den inneholdt småflasker med sinksalve, tannkrem, dusjgele og intimsåpe i forskjellige merker, en liten body, 12 bleier til nyfødt, smokk fra Mam og bladet "Foreldre og barn". Dette er selvfølgelig et reklamestunt, men alle tingene var nyttige.
Trultetryne Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg henta samme pakke i dag, og var veldig fornøyd med innholdet henta også gratis bleiebøtte på Reflex.. nå venter jeg bare på hentelapp fra Lindex og Rimi Greit å ta med seg alt som er gratis.. hehe
♥2 små gull♥ Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg hentet også den fra Lindex og apoteket i dag. Det er jo så mye i dem!! Den fra Lindex er sponset av Libero, så der var det mange, mange Libero bleier, en pakke våtservietter og en pakke engangsunderlag til stellematte, en liten lue... også kommer jeg ikke på mer. Orker ikke å gå og sjekke Men hvertfall veldig innholdsrike og fine pakker!
Tigerpote Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Men svarte altså, jeg prøvde å registrere meg på Apotek 1 igjen i dag, men det går jo ikke! Selv om jeg har alle opplysningene riktig. Håper de gir meg pakken likevel:0) De ser jo magen...
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Ikke glem Weeleda da janeter.. Får en liten prøve på zinksalve, olje og en krem tror jeg det var.. Registrer dere på hjemmesiden dems:)
T+H+T Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Hvordan får dere tak i gratis pakke fra Lindex og Rimi
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Libroklubben og på rimi.no
taras Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 http://www.gjerrigknark.com/index.php?cat=13 her er en liste over gratis babygaver og hvordan de kan fåes
nesten30 Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 har registrert meg på Weleda... men har ikke hørt noe mer og ikke mottatt noe..... når mottok dere noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå