Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Det kom ikke opp noen kontrollstrek. Betyr det da at jeg ikke kan stole på det negative resultatet? Jeg har masse gravidsymptomer, men tviler på at jeg er gravid. Har p-stav, men ville teste for å bli helt sikker. Irriterende at jeg bare kjøpte en test.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Når det ikke kommer opp kontrollstrek, er testen defekt, og da kan du ikke stole på den..kjøp en ny, og les bruksanvisningen nøye..lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Finnes INGEN bekrftede graviditeter på p-stav når den er korrekt satt inn, så ville ikke bekymret meg om jeg var deg! Hvor lenge har du hatt den?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Jeg vet det, men blir jo nervøs uansett.. hehe! Jeg har hatt den siden 16.juni, leverte urinprøve samme dag som den ble satt inn og gravitest var da negativ. Det jeg lurer på nå er om jeg skal gidde å bruke penger på en ny test eller om jeg bare skal stole på at p-staven har gjort jobben sin.
solei Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Er jo mulig at p-staven gir bivirkninger som minner om graviditetssymptomer? Tror uansett jeg ville tatt en test. Greit å vite.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Det er rett og slett praktisk talt umulig for deg å være gravid, isåfall vil jeg hevde at graviditets testen i juni var feil...om du ER gravid mener jeg! Men selvfølgelig, er du nervøs og tenker mye på det er jo 100 kroner en god investering for å få ro i sjelen Hilsen NN over her, som også er legefrue
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Seriøst, dønn umulig å bli gravid på den? Why? Kanskje jeg må sjekke ut den selv Til HI. Jeg kjøper tester på billigeteste.dk, og tester om jeg blir engstelig. Bare husk at du må betale moms om du kjøper for mer enn 200kr.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Ikke dønn umulig, men t.d.d ingen registrerte tilfeller av at den IKKE virker- men dette er på for få år til at den blir vurdert som 100% sikker.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #9 Skrevet 23. august 2009 Hva om jeg var gravid da staven ble satt inn, men det var for tidlig å teste? Er det mulig? Jeg gikk på cerazette før og har ikke hatt menstruasjon på dem, så jeg har ikke hatt oversikt over syklus etc. Jeg har masse gravidsymptomer, så jeg blir litt nervøs av dette. Må nok kjøpe enda en test for nå regner jeg med at jeg overdimensjonerer alle symptomer til jeg får sett svart på hvitt at den er negativ.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #10 Skrevet 23. august 2009 P-staven inneholder de samme hormonene som minipiller gjør den ikke? Jeg får graviditestsymptomer som bivirkning på minipille.. Småkvalm, svimmel, trøtt, ømme pupper, mister sex-lysten osv. Tok graviditeststest annenhver måned jeg når jeg gikk på minipillene.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #11 Skrevet 23. august 2009 Ta en test til og fortell oss hvordan det gikk da:)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2009 #12 Skrevet 23. august 2009 Jeg gikk på cerazette i 2 år uten at jeg fikk noen av disse symptomene.. Jeg må nok kjøpe en ny test i morgen, om ikke annet så for å få ro i sjelen. Skal se alle symptomene blir borte på et blunk.. hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå