Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen har plutselig poppet ut for fullt! For en uke eller to siden, så kunne det se ut som om jeg bare hadde lagt på meg, men nå er det ingen tvil!

Gikk på kjøpesenteret i dag og hadde på meg tilsittende klær så magen vistes godt. Til nå har jeg bare frydet meg over at det kanskje kunne synes allerede liksom. Men i dag fikk jeg en merkelig følelse...

Plutselig følte jeg meg liksom naken der jeg gikk! Som om jeg viste fram noe helt privat... Det var ganske så ekkelt, for jeg er jo utrolig stolt og glad for at jeg er gravid!

Noen andre som har opplevd noe lignende? Eller noen som ikke synes jeg er helt rar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min har og vokst noe himla den siste uka! hehe :)

Er 14+0 i dag og nå får jeg kommentarer om hvor fin babymage jeg har fått:) Er veldig lita fra før, så er kansje derfor magen vises så tydelig tidlig?:) Nå kan jeg kjenne livmora ordentlig godt på utsiden av magen og :) Synes det er herlig å se magen vokse og kunne ikke vært mere stolt!:D

Men man får jo litt mere blikk da.. og det skjønner jeg kan være litt ekkelt for noen.. Selv synes jeg det var litt smårart i går når jeg var på skoletur og gikk med tettsittende topp og alle stirret på meg med spørrende øyne..:P

Skrevet

Kanskje det bare var en "sånn" dag der jeg følte meg utilpass og hadde gjort det uansett... Har sånne dager innimellom!

Jeg er straks halvveis, så det er jo helt normalt at magen begynner å synes! :-) Den har virkelig bare poppet fram nå! Og det er jo bare kjempestas. Jeg sto senest i går kveld og viste fram magen til mannen!

Skrevet

Jeg er kjempestolt over den lille kulen jeg har fått, hehe. Utrolig koselig nå siden det tydeig er en gravidmage. :D

Er halvveis nå, tenk vi skal bli mye større!

Skrevet

Håper på å bli mer stolt, hvertfall.

Føler meg litt naken, at det er som om jeg viser frem noe privat. Får så mye blikk, istedenfor å se meg i øya først så ser de rett på magen. Men men:)

Skrevet

Jeg var mer stolt da vi skulle ha nr 1. Denne gangen føler jeg og at jeg viser frem det mest private. Er ikke fortrolig med den voksende magen. Vil helst gjemme den under store klær. Skjønner ikke helt hvorfor det er sånn. Men håper det blir bedre etterhvert. Er bare 15 uker på vei.

Skrevet

Å, spireliten og Line, det var godt å høre at jeg ikke er helt på bærtur med den følelsen jeg fikk i dag!

Jeg regner med at vi blir mer fortrolig med magen etter hvert. Det er jo en helt ny følelse det her! Vanligvis vil vi jo ikke fremheve magen dersom den vokser (av andre grunner) eller noe annen kroppsdel som plutselig eser ut. Det er vel en omstilling tenker jeg. :-)

Skrevet

Er kjempestolt!!:) Men føler ennå at den er litt sånn at man ikke helt kan se om det er gravid-mage eller bare stor-mage!;)

Skrevet

magen min viser kjempe godt og alle kan se eg er gravid, er 16+5 uker :) venter nr 2 og er er super stolt,,, synest det er så vakkert med en gravid mage :)

Skrevet

Jeg trodde jeg skulle bli stolt av magen, synes jo det er så vakkert å se gravide kvinner som strutter. Men når det kom til stykket ble det bare helt forferdelig! Har mest lyst til å gjemme meg til det hele er over, og skjemmes rett og slett over kroppen min! Er litt skuffet og veldig overrasket over at jeg ikke klarer å tenke positivt. Skylder på hormonene... :-)

Skrevet

Jeg er kjempestolt av magen!!!!! Gjør meg ingenting at folk ser på den og kommenterer den, men liker ikke helt at en del absolutt skal ta på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...