Gå til innhold

Svineinfluensa vaksinen tar livet av oss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delvis festlig og delvis skremmende vil jeg si:

er på tide å skrive til dine folkevalgte Stortingsrepresentanter. Gjør dem oppmerksom på at du er opplyst og at du nekter å forholde deg med passivitet til å bli tvunget inn i en vaksinasjonskø, akkurat som jødene ble tvunget inn i dusjen i Hitlers fangeleiere.

Må jo være spik spenna gæærn!

Skrevet

Oi, her er det noen med store psykiske problemer som har glemt å ta medisinen sin, forfølgesesvannvidd?

Skrevet

hehe, ja det finnes vel mange grunner til å ikke ta den vaksinen, får vel putte inn denne også på lista, siden det er en gal verden man lever i, og man aldri kan være for sikker :P

men svineinfluensa er da ikke et dødelig influensavirus? ikke mer dødelig enn de andre influensaene hvertfall :P

men lurer på om ikke han som skriver dette her er samme fyren som skriver om hvordan alle lands regjeringer har laget seg masse bonkerser under jorden, fordi at i 2020 kommer en komet og utsletter alle andre enn de som har gått i dekning? ;)

Skrevet

Leste ikke artikkelen så vet ikke hva den gikk ut på, men jeg har faktisk bestemt meg for å IKKE vaksinere, hverken meg selv eller datteren min som regnes i ytterste krets av risiki gruppen.

Denne vaksinen er ikke godt nok utprøvd og rafset ihop på kort tid for å fylle et behov vi ikke engang vet om er så stort. Nei vaksinen skremmer meg nesten mer en vetskapen om at jenta kan bli veldig syk.

Konsultere selvsagt med hennes barnelege som fulgt henne siden hun var baby og vet problemtikken godt rundt henne, og ikke heller han følte jeg mente vaksinen var svaret på alle våre bønner, hellet tvertimot.

Riktignok sa han ikke dette rett ut (de har ikke lov til det), men det er utrulig hvor mye man kan få sagt uten å egentlig si noe som helst.

Så konkjusjon min er at vaksinen kan være farligere en selve sykdommen, Så jeg lar være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...