Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig av at jeg ble våt i trusa. Trodde det bare var ltt slim som kom men utover dagen i dag har det bare kommet mer og mer. Bruker bind men selv det tar ikke alt og det renner utenfor;(

Driver vannet og går nå da? Har vondt nederst i ryggen som kommer som tak, som menssmerter men litt vondere.

Bør jeg ringe føden? Eller bare avvente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du mistanke om at det er vannet da ringer du føden... blir bindet vått er det ikke utflod ivertfall.... kan virke som om det kan være vannet..

ring føden og få deg en sjekk:)

Skrevet

huff, nå ble jeg nervøs. Kan det være "farlig" å ikke få sjekket det? Hode er festet og har termin den 30.

Skrevet

Hvis det er vannet som går så vil du bli satt igang etter et døgn eller noe hvis ikke kroppen har startet fødselen før. er farlig for babyen å gå i mange dager etter vannet har gått uten at det skjer noe. Så kontakt føden for å komme inn til sjekk for å se om d er vannet. Ta m bindet så sjekker de det. Lykke til

Skrevet

jeg var på føden idag pga vannet gikk i natt..fortsetter å renne enda her. kommet hjem igjen nå. Hodet var ikke festet da de sjekket i natt, men fikk reise hjem idag. Jeg fikk beskjed om at dersom ingenting skjedde før innen 2 døgn, blir jeg satt i gang. Og jeg skal innom på sjekk i morgentidlig hvis jeg ikke havner der med rier før.. foreløpig ingen vonde rier hvertfall..kun kynnere og menssmerter. Fikk beskjed om å følge med på fargen på fostervannet..og å måle temperaturen min i kveld...i forbindelse md infeksjonsfaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...