Maya&Leah*har født* Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Var på 3d UL igår! Det var helt fantastisk... Absolutt verdt de 900,-kr det kostet! Litt dyrt syns jeg, men var jo verdt det. Er så rart at man kan se babyn så godt! Vi fikk se han strakk seg med armen for å ta tak i tærna sine, og han strakk skikkelig med henda så vi fikk se alle 5 fingre på den ene handa. + at han lå å koset med navlestrengen hehe! Var så nyyydelig. Er i uke 26 nå. Legen sa at dem gjerne ligger å "koser" med navlestrengen eller legger seg inntil morkaka for der kan de kjenne at det pulserer.. å det er vist beroligende for dem ;-)) Tiden frem til nå har gått så utrolig fort... Å det kommer vel ikke til å stoppe heller! Skal flytte nå i september, så det blir jo litt stress å mas rundt det. Også er det bare oktober så er vi i november å da har jeg termin!! Jippii!!! Veldig lykkelig om dagen ) Håper alle dere andre vakre gravide også har det bra
spireliten Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Å så koeselig det hørtes ut.Har dere fått vite noe kjønn? Hvis ikke vi får vite kjønnet på den ordinære ultralyden, så har jeg veldig lyst til å prøve 3d ultralyd for å få vite dette. Sikkert en kjempeflott opplevelse Er selv 15 uker på vei, så går bare å gleder meg til den vanlig ul. Ha en fin lykkelig dag
Maya&Leah*har født* Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Ja, vi får gutt :-D Det har vi vist siden uke 14 ca.. Hihi. Å fikk se det VELDIG tydelig igår! Hehe ) Lykke til når du skal på UL! Ha en flott dag
spireliten Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hørtes spennende ut. Blir kanskje 3d her og. Tror ikke vi skal ha flere enn to barn, og da er det en fin opplevelse å ha vært gjennom ha en flott kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå