Snakkelittmeddeg Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Jeg vet jeg har lest et sted at man kan male flisene. Jeg har noen på badet jeg vil ha i en annen farge.. Er det noen som har gjort dette før? =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg har malt flisene på kjøkkenet. Vaska de godt med salmiakk først, og så grunna jeg, og mala ivei =) Gikk så fint så. =)
Snakkelittmeddeg Skrevet 22. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2009 Kanon =) da blir det malingsbutikk på mandag =) (kunne jo ha spurt der og, men laangt å gå ) Men tenker på inni dusjen må det vel gjøres noe lurt? Siden det blir vått der omtrent annenhver dag
Silja FullFres McQueen Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Hmm.. Ja det er vel kanskje en idè... Litt forskjell på bad og kjøkken, så jeg vet ikke.. Du får høre med de i butikken på mandag =)
Snakkelittmeddeg Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 Hehe men uansett takk for svar =) Hadde glemt at jeg hadde skrevet dette ) Satser på at de vet noe lurt jeg kan gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå