Gå til innhold

forslag til ferier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

land, steder og hotell, og kanskje også erfaringer ifht årstid? og hvor gammel mener dere at minstemann burde være før man legger avgårde?

tenker både syden, innenlands og i norden og hvor som helst :P

når det gjelder norden er det kanskje noen som vet om steder man kan ha med seg hund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cesme i Tyrkia! Er kjempe fint der, og spiller ingen rolle hvor gammel babyen er... Har ingen spesifikk hotell å anbefale. Det er en strand der, veldig barnevennlig (Ilica) hvor det er veldig langrunt. Vannet er klart og turkist, og det er ingen luftfuktighet der som det ofte er på andre sydensteder.. Vi var der i sommer, mannen min og jeg. Skal tilbake neste sommer med knerten som da kommer til å være 9 mnd.

Ellers har jeg også vært i Side. Veldig fint og barnevennlig der også. Da er nok september den beste mnd, med tanke på varmen, luftfuktigheten og innkasterne :) Kjempe fin og barnevennlig strand i Side også + at det er mange (fler enn i Cesme) familiehotell der.

Skrevet

Hei =O)

Anbefaler på det stereste, Rhodos og et hotel som heter *blue horizon hotel* flott for barn og voksne.

har vært der 1 uke i mai-06 lille gutt var 11 mnd, var fantastisk.

og i juli var vi der i 3 uker med en liten i magen oxo var fantastisk.

er inkludert frokost og middag der, å de er kjent for herlig mat.

har bod både i hotellrom og bungalow. begge toppers =O)

bra pris for å bo der oxo =O)

bet for meg,mannen min og sønnen på 4 i 3 uker i bungalow 30,000,- det er bra nr maten er inne der =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...