Gå til innhold

Disse Friends skoene fra Obs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det høst sko eller vintersko?

Eller har de forskjellige typer? Og

er de bra?

Har en jente som blir 3 i høst, og er i barnehage hver dag. Hun bruker litt joggesko nå, og støvler..

Tenker dere kjøpre noen sko til å ha mellom joggesko og vintersko? Kan jo bli litt kaldere fremover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Bergen er det sjelden særlig kaldt på høsten, så her går det i joggesko eller støvler.

Friends skoene jeg har prøvd fra Obs! er vintersko (kan jo være noen andre selvsagt). De trakk utrolig mye vann, og gutten var ofte våt på beina.

Skrevet

Det er vintersko.

Om de er bra eller ei, kommer an på hvor du bor i landet.

Ser Spetakkel ikke syns de duger, mens jeg som bor på østlandet med stabilt vintervær, syns de er helt greie. Hadde nok ikke kjøpt sånne om jeg bodde i Bergen:-)

Her brukes det joggesko og gummistøvler nå.

Når det blir kaldere har vi cherrox, og vintersko.

Har aldri kjøpt høstsko, har ikke sett behovet.

Skrevet

Takk for svar:)

Bor utenfor Bergen vi og, så det er ofte vått.

tror vi satser på joggesko og støvler nå en stund da, og vintersko og cherrox senere.

Skrevet

jeg hadde friends vintersko som ekstrapar i fjor, å de dugde kjempe bra, elstemann ville heller ha på de enn de andre vinterskoene som jeg kjøpte. han hadde også cherox.

Nå i år tengte jeg å kjøpe 2 par vintersko også, åsså har jeg kjøpt dock boots. høst sko trenger de ikke syns jeg.

Minstemann hadde kunn vintersko og fora støvler i fjor.

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Er helt elendige!! Jeg kjøpte disse skoene som ekstra sko i fjor høst, og etter første gangen trakk de enormt mye vann,ikke isolerte heller...kunne nesten like så godt ha tatt på min datter sandaler..

De gikk rett i søppelet etter ett par ganger...kostet meg 149kr på salg så det var ingen krise men hadde jo ikke trudd de skulle være så elendige...

Bruker kun cerrox og goretex til henne. cerrox er jo billige og veldig bra..iallefall de jeg har kjøpt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...