Gå til innhold

Blir kvalm av hvalpen min :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ånden, lydene, lukta, tunga, alt er bare blitt verre og verre, bare synet av henne gir meg reaksjon nå.. faaan jeg elsker jo snuppa mi! elsker jo å ha henne i senga når vi sover, elsker å ha henne på fanget, elsker å fingermate henne, elsker å la henne slikke meg på kinnet og patte meg på øret,, elsker å leke med henne, herje, hoppe, sprette, løpe, vil susse og klemme og nuske og duske og elske henne hudløs...

 

men istedet så får jeg blir jeg skikkelig uvel bare jeg ser henne komme løpende og sprettende i kjærlighet og hengivelse!!! :(

 

faen jeg har bare lyst til å gaule!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du gravid?

 

for sånn var jeg også, bare jeg følte det sånn ovenfor min daværende kjæreste... hehe.. det er jo ikke så heldig, men det går heldigvis over ;)

Skrevet

*ler*

ja er kanskje en 8-9 uker på vei, og håper dette går over snart!

 

Skrevet

*ler så jeg rister :::)* stakkars mann.

 

Huff, så trist at du føler det sånn. Men har hørt om de som ikke orker lukta av dyr ja. Det vil nok gå over etter hvert. Prøv å ikke vise hvalpen hva du føler. Dakar liten:(

Skrevet

Åhh stakkars! Vet akkurat hvordan du har det. Jeg KLARTE ikke lukta i huset her, jeg. Resten av familien luktet ingenting, og i ettertid lukter jeg ingen ting. Men hver gang jeg kom hjem, måtte jeg på kaste opp......

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...