1gang09 Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 med en mage så stor som så og strekkmerker på hele magen, humør som svinger, peser som en gris bare ved og løfte beina omtrent. nei jeg ser ikke helt hvor sexy skal komme inn her ass..:-p jeg fikser det ikke, aldri følt meg så usikker på meg selv noen gang.. og super sjenert ovenfor samboer, er ikke snakk om at han får se meg naken for det fikser jeg ikke. føler meg bare ekkel... flere som har det sånn? Eller er det noen som føler seg sexy?
millere Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Jeg skjønner...men, du trenger ikke på død og liv føle deg så sexy nå da, dette er litt unntakstilstand;0) Men synd at du ikke tørr å vise deg naken for samboer. Husk at det som er mest sexy er faktisk de som gjør kler av seg som den største naturlighet og fortrolighet i verden forran samboeren (Og har selvtillitt til det:)), ikke dem som gjør et nummer av at de ikke føler seg sexy. Selvtillitt er sexy, samme hvor mange strekkmerker som finnes. Så kast klærne og ikke tenk på hva han tenker. Tenk heller hvilken fantastisk jobb kroppen din gjør nå - et mesterverk. Men det kommer en tid igjen da vi også virkelig skal kle oss i sexy undertøy igjen - gleder meg!
Artica Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Jeg er snart i uke 36, og føler meg faktisk sexy!! Har tre tidligere graviditeter med en annen far, hvor jeg følte meg som en dritt. Nå har jeg en fantastisk mann som gleder seg vilt over magen min. Koser hver dag med den, og syns det er fantastisk at vi skal ha et barn sammen. Han kaller meg også sexy, og jeg er sikker på at han mener det. Utrolig synd at du skal føle det slik nå, er jo hans barn du bærer frem. Det er heller ikke lett å mane frem god selvtilit om den ikke er der fra før av. Kan du ta en prat med mannen din om hvordan du føler det, kanskje han kan hjelpe deg slik at du føler deg mer konfertabel med deg selv og den voksende magen?
ventespent Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Vel.... heldivis er ikke den store magen ett evighetsprosjekt!!!! Jeg var meget fornøyd med meg selv da jeg var gravid med nr 1.. Nå med nr 2.. føler meg som en hesblesende flodhest... ikke har jeg lagt på meg mye, så det er ikke det, men det er bare at jeg puster som en hval uansett hva jeg gjør, og bra det i seg selv synes jeg er lite sjarmerende.. vi ler av dette, vet at det går over- og at premien er helt fantastisk ubeskrivelig stor:) er i uke 37 nå, og truer typen med at han får vente til jul... haha:) Gleder oss til baby i huset, og håper enkelte ting normaliserer seg etterhvert:) Lykke til alle sammen, sexy eller ikke;)
1gang09 Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 Ja vi gleder oss kjempe masse over den lille i magen, og han koser masse med magen når han er hjemme (jobber borte i ukene) men hjemme fra torsdag-søndag. og vi har det kjempe bra og koser oss sammen og vi gleder oss ubeskrivelig mye til gutten vår kommer:). Så jeg er glad det ikke er lenge igjen, og ting kan begynne og bli litt mer normalt igjen, selv om det blir helt forandret med en liten en i hus, men da er hvertfall mine hormoner litt mer noramle igjen.. Jeg har ikke hatt problem med selvtilitt før, er bare at nå er jeg sliten og trøtt, noe jeg ikke er alene om he inne tenker jeg:) heie frem baby nå:-)
h.hippo Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Hehe.. litt enig med deg.. Hører mannfolk si at de synes gravide kvinner er så vakkert og sexy, men klarer ikke helt å se hvorfor...;-) Min kjære påstår at han synes det, og jeg ser jo at hans sexlyst er helt på høyden, så da får jeg jo tro ham! Og det hjelper selvsagt mye på følelsen det! Men jeg føler mest at kroppen min har en helt annen oppgave, og synes jo det er litt pussig å famle seg fram til stillinger som funker;-) Snart ferdig nå, og etter et par måneder kan det vel hende at vi begynner å føle oss litt "normale" igjen! Det tok hvertfall litt tid for meg sist, var overveldet av hele babytilværelsen, og det tok lang tid før alt var grodd igjen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå