Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Hvordan klesstil har dere? Hvor kjøper dere klær? Jeg er 32 år. Lita og slank. Har så lyst på sånn trang dongeri, nesten tights, som de har på Vero Moda. Med "hull" på... Den sitter veldig bra på kroppen, jeg kan ha slike klær, liksom. Men så tenker jeg at jeg kanskje begynner å bli for gammel til sånt, selv om det kanskje ikke ser sånn ut. Blir det for fjortis???
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 hehe, jeg fyller 31 i nov og ville aldri tatt på meg en sånn bukse du beskriver. har sett dem - og de er fjortis! Kjøper litt på bik bok, zara, h&m, vero moda etc. jeg har kjøpt meg kul trang olabukse på Zara til 200!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Nei, herregud, syns jeg absolutt ikke er for fjortis. Vi er ikke gamle kjerringer, bare 30 år! Men syns ikke sånne dongeri-tights er no fine da...foretrekker svarte leggings ellerno.. Selv går jeg i akkurat det jeg har lyst til, og driter i hva andre måtte karakterisere det som. Får ofte høre at jeg har ganske ung klesstil, men så ser jeg da også endel yngre ut enn det jeg er..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Nei det er da ikke for fjortis, har sånn selv jeg og er 30!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 det ER fjortis!! hadde jeg vært 22 ville jeg fint kjøpt en sånn, men ikke i en alder av 30! de er skanky! synes ikke de passer på voksne damer!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 HI her Takk for svar. Jeg så faktisk ikke så ille ut i de buksene, så da kjøper jeg dem sikkert. Har svarte leggings også, men syns jeg ser litt for tynn ut i dem...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 Dere som syns det er fjortis, hva slags bukser går dere i da? HI
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 det finnes da et mangfold av kule olabukser som ikke har hull nedover begge beina! jeg har bukser fra fornarina, nudie, zara og h&m - ikke gammel tante bukser i det hele tatt for å si det sånn det verste man ser er folk som kler seg som 18 åringer, men som er dobelt så gamle...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Det verste man ser??? Det verste DU ser, mener du vel. Man må vel kunne kle seg som man vil, heller tenke på kroppens form enn akkurat på alderen?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Hei, Jeg er 32 og kunne mulig godt med en sånn bukse du beskriver.. Men kanskje ikke fra Vero Moda.. (er litt mer på acne, R & B, Lee, Levis og de variantene..) Det kommer veldig an på selve buksa.. noen ser ikke så bra ut som andre .. enkelt & greit ;o) Jeg er som sagt 32, men ser ikke en dag eldre ut enn 25 :=) hihi!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 ALT ER LOV! Det er jo bare opp til hver enkelt det. Og smaken er som baken.... Tenk litt sex & singelliv Hilsen en på 28
The Bad Gal Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Jeg fyller 31 utpå senhøsten, og jeg bryr meg særdeles lite om hva andre synes om klærne mine ift alder, så jeg bruker mye baggy jeans, sneakers og trange topper.(ikke når jeg er gravid, da passer jeg ikke klærne mine likevel) Burde vel helst begynne med lange, blomstrete skjørt, herreskjorter og hekla sjal, og samle håret i en knute i nakken, evt. klippe meg praktisk kort, men tror jeg venter til jeg blir ihvertfall 33 år!
Tigerpote Skrevet 22. august 2009 #13 Skrevet 22. august 2009 Hei:) Jeg er 31 år, men ser ut som jeg er 18, så jeg gå i hva som helst jeg! Hehe. Neida. Men jeg går med hva jeg vil, jeg er ikke så opptatt av hva andre måtte synes (jeg er jo gift;)). Men for min del har det liksom regulert seg selv, at enkelte klær "faller" jeg ikke lenger for, fordi jeg synes klærne blir for barnslig. Jeg handler på H/M, Vero Moda, B-Young, kan av og til finne noe på Kappahl, Lindex og Cubus, men av en el annen grunn er det sjelden.. Ellos (!) har plutselig blitt veldig bra synes jeg, men om det er de som har sluttet å være kjerring eller jeg som har blitt kjerring vites ikke:-) Jeg synes dongeritights er veldig fint, har en mammatights. De med hull har jeg ikke sett, da jeg ikke har kropp for shopping om dagen... Men de hørtes veldig kule ut synes jeg da;) Jeg har kjøpt meg sånn pannebånd da, hehe, DET er sikkert fjortis det! Dattera til venninna mi ble så flau da jeg og mora hennes gikk med det, hun mente vi så helt "mongo" ut hihi:) (hennes ord). Gå med det du vil du!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #14 Skrevet 22. august 2009 er jo ikke snakk om å kle seg som en kjerring selv om man har fylt 30 da! jeg synes bare det er smakløst når voksne damer kommer med bar mage og g-strengen syns... ser ikke eldre ut en 25 selv (er 30), men kler meg da helt normalt -har bare kommet naturlig at jeg ikke føler for å "flashe" alt jeg har av hud, pupper og lår... er 167cm og 60 kg - så helt normal og slank med former som jeg er stolt av.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #15 Skrevet 22. august 2009 Finnes jo mellomting da.. Trenger ikke kle seg som en 70-åring liksom. Jeg er selv 35 og går ganske ungdommelig kledd, en 17-åring kunne fint gått i de samme klærne. Men det vil ikke si at jeg drar på meg alt en 17-åring kan finne på å kle seg i Hullete bukser er en av de tingene jeg lar tenåringene ha i fred, det er jeg blitt for gammel til!
Dunder Skrevet 22. august 2009 #16 Skrevet 22. august 2009 Jeg er 32 og merker at jeg nå synes Vero Moda, BikBok osv. blir litt for "ungdommelig" for meg. Liker bedre litt mer klassisk stil, og går gjerne for dyrere plagg, med enkelt tidløst snitt og god kvalitet. Men det finnes da folk over 40 som handler på BikBok og klarer å se bra ut. Har litt med stilen å gjøre. Hvis du synes det er pent selv, så hvorfor ikke?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 22. august 2009 #17 Skrevet 22. august 2009 Hadde helt klart gått i den om jeg kledde den,selv om jeg snart er 30 år.(Selv om det ikke ser sånn ut)Jeg går i thigts og stramme bukser,og syns ikke jeg er noen fjortis fordi:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #18 Skrevet 22. august 2009 Herregud, jeg er 31. Jeg går med hullete dogeriskjørt og tights. Er jo ingen problem så lenge du selv føler deg vel. Ser nå damer oppi 40-årene som har slike bukser. Og de kler de med stil så lenge de passer i de! Men det er jo mange typer. Trenger ikke ta den som er så lav i livet at ræven viser når du bøyer deg!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #19 Skrevet 22. august 2009 Go,go kjøpe en du!! Sikkert kjempefin i den! Og de som ikke skal gå i slike klær når de blir 30år, Haha bare vent dere. Jeg sa og det engang. Men fakta er at en er ikke så gammel når en blir 30år. Bare mye mer erfaren!! Hvis vi skal ha den tankegangen så vil vi se jævlige ut som 40-åringer.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #20 Skrevet 22. august 2009 Jeg er riktignok 35, men husker jeg gikk i hullete olabukser når jeg var 14 eller 15. Denne moten var ikke noe særlig pen, har gamle bilder med tidsriktig frisyre (permanent!), farger og ja, bukser. Jeg liker klassisk stil og det er ikke kjerringklær i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #21 Skrevet 22. august 2009 Er 30, men ser ikke en dag eldre ut enn 20, så jeg og går i hva jeg vil, dessuten har jeg den kroppen
solei Skrevet 22. august 2009 #22 Skrevet 22. august 2009 De hullete buksene er jo veldig forskjellige. Fra slitte kne til mange hull. Så velger en jo den som passer alderen og figuren. Og glem ikke hva en har over. Jeg bruker tunikaer over slike klær. Mens en fjortis hadde kanskje brukt en trang tunika eller topp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå