Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 tok det lang tid før dere ble bra igen? evt hva behandling fikk dere? Mistenker sterkt jeg har det, er opphovnet også der jeg tror det er betennelse på begge sider på midten av leggene.. Gjør så utrolig vondt når jeg går osv, men saken er at jeg har hatt moderate smerter i flere år uten å tenkt over det.. Kan man ha betennelsen lenge?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Ja har hatt det, begynte i tenårene og er nå over 30 år. Etter som jeg kan huske så begynte jeg først med medisiner for å forsøke å bli kvitt betennelsen, funka ikke! Så gikk jeg til fysioterapeut for div. varmebehandliger og noe "strøm" behandling. Det hjalp heller ikke. Så måtte til slutt ha operasjon, ikke noen garanti på dem heller. Jeg gikk igjennom 2 operasjoner (2ganger på hver legg) Ikke noen stor operasjon overhodet. Men ingen av dem var vellykket. Så hos meg har det blitt såkallt kronisk beinhinne betennelse. Noen ganger merker jeg ikke så mye til det, andre ganger mer. Men ikke sånn at det er noe hinder for meg i hverdagen. Men nå skal det også sier at flertallet blir helt kvitt det. Hos meg skyldes det overbelastning over lengre tid(idrett- trente x antall timer hver dag på asfalt og inne i hall) Gå til legen du så kan han helt sikkert hjelpe deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå