Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

yey, tegn på at noe skjer inni her:) bare håper det ikke tar så lang tid. Var på kontroll på torsdag, var da 38+1 og hadde ingen tegn til modning, var helt lukket... så idag 38+3 kommer tegningsblødningen:) med nr 1 tok det to dager etter tegningsblødningen så var han ute:)

*krysser fingrene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Hos meg gikk det bare en dag før jeg fødte sist.. Første gang 3 uker, men da var jeg bare i uke 36.

Skrevet

Må bare spørre jeg. Hva er tegningsblødning? Dum førstegangs her... Fint at det nærmer seg for deg da:)

Skrevet

tegningsblødning er når det kommer litt blod, vanligvis med utfloden... det er et tegn på at man begynner å modnes, at det åpner seg:)

Skrevet

Så spennende! Håper det er din tur snart :-)

Skrevet

Spennende, *toppris*!

Forrige gang fikk jeg en slik blødning på morran, og på kvelden kom skatten!

Håper det ikke tar så lang tid for deg nå da! Lykke til! :)

Skrevet

så spennende:)

vi er ca like langt på vei vi.. vil også føde snart;) men har ikke fått tegningsblødning med de to første..

Skrevet

går kun med maserier her, noe skikkelig dritt... savner stikningene, hehe... slik som med nr 1... bare håper det ikke er så altfor lenge igjen ivertfall:)

Skrevet

Åssen går det toppris? :) Noe mer på gang eller? Spennende!!

Skrevet

husk at riene kan fortone seg forskjellig fra fødsel til fødsel da!

jeg fikk tegningsblødning med prinsesse vilikke samme dag som hun ble født, men det teller lissom ikke helt, for det var også etter stripping.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...