Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Datteren min er snart 2 år. Og plutselig ser det ut som om hu "flasser" eller noe. Eller akkurat som om hun har en slags skorpe i hode bunnen. Men kun på toppen. Noen andre som har sett dette, eller vet hva det kan være??? Jeg har prøvd å "skrubbe" litt ekstra når jeg vasker håret hennes, men det vil ikke vekk.. ?????
Mor Løvehjerte Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Har du prøvd å gni hodebunnen med babyolje, la det være i en stund, for så å massere med en myk børste? Vesla hadde sånn, men da var hun bitteliten. Ellers får du noen til å se på det.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 hun hadde sånn når hun var bitteliten. men det har jo de fleste. men det fikk vi vekk på den måten du nevner. men kan jo kanskje prøve det igjen ja. takker for svar. hun skal på helsest. om en stund. da skal jeg også spørre hva det kan være. men tenke kanskje noen andre her inne hadde hatt det samme.
Ranveig R Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Jenta vår hadde ein del av det då ho var bitteliten, dynka med babyolje og børsta forsiktig ut med lusekam. Det kom litt mindre tilbake for kvar gong, men det har vel ikkje forsvunne heilt nokon gong. Ho har litt no og, men ho lar eg ikkje få lov til å børste det vekk, så då får det berre vere. Ho begynner jo å få ein del hår så då er det ikkje nokon som ser det, med mindre dei ser etter. Spurte helsesøster om dette då eldste var liten, og ho sa at det gjerne er der i fleire år, men sidan ungane får meir hår ser ein det ikkje. Det gjer ingen ting at det er der, men er det mykje synest eg det kan vere greitt å ta vekk ein del, sidan det ikkje ser så pent ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå