Gå til innhold

3 uker til termin og intense menssmerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kommer det av? Er det normalt, kjennes ut som mensen melder sin ankomst. Vondt i korsryggen og i nedre del av magen, er så ømt og ubehagelig, hadde ikke dette med forige mann... ANdre som har lignende opplevelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan også nevne at jeg har hatt ekstremt mye kynnere siste dagene..

Skrevet

du må bare se på det som noe positivt, at kroppen forbereder seg til fødsel. ha hatt menssmerter med jevne mellomrom hele svangerskapet jeg, men etter uke 36 har de tiltatt i styrke, kynnerne også, blir mer langvarige og nesten sånn at jeg må "puste meg igjennom". Synes bare det er fint jeg, jo mer kroppen øver seg, jo bedre er det :) "Menssmerter" er jo også livmoren som rytmisk trekker seg sammen (vanligvis for å støte ut blod og slim, men nå skal den jo øve seg på å støte ut noe langt større) Det vil også verke i underlivet når hodet til babyen graver seg godt ned i bekkenet, som det gjør på denne tiden.

Skrevet

jeg har vært sånn lenge selv, men etter modningsakupunktur i går så ble det mye værre, både kynnere, smerter i rygg og nederst i magen, og i dag har jeg veldig tungt for og puste..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...