Gå til innhold

jeg er såååå SUUUUUUUR...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jævla idiot klarte å stjele min telefon igår kveld ute på byen, og jeg mistenker at det var en fyr som viste seg å være intressert imeg!!

Og nå har jo jeg så klart ikke nummeret hans!!

Ringte telefonen et par ganger og så var den av, det var ikke lite batteri på telefonen!!

Er det mulig å gjøre sånn at mobilen blir HELT sperret?dvs umulig å bruke den?

Jeg lurer også på om det går an å bestille en fosikring her så på mobilen eller er det dårlig gjort?? det gjelder en iphone og jeg er helt desperat må ha en ny mobil:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... Dårlig gjort å forsikre telefonen etter at den er borte? Er vel heller svindel?

Anbefaler helårs reiseforsikring, koster noen hundrelapper i året, og dekker både eiendeler og penger som blir stjålet. Jeg fikk dekket bilsterio+cd'er+kamera da jeg hadde innbrudd i bilen, jeg hadde bare ansvarsforsikring på bilen, som ikke dekker stort...Har også fått dekket mobiltelefon+lommebok+penger etter en bytur for noen år siden...

Skrevet

Når den personen som har stjelt telefonen din har klart å slå den av, så har han jo et problem med å få den på igjen med ditt simkort i allefall. Telefonen kan sikkert hackes men jeg skulle tro du har tid nok til å ringe telefonselskapet ditt og sperre simkortet.

Min telefon ble stjelt en gang og da brukte jeg reiseforsikringen min for å få dekket ny mobil. Jeg hadde da en slik reiseforsikring som dekket alt jeg tok med meg ut dørene når jeg gikk hjemmefra så lenge jeg ikke var på jobb eller skole.

Men du kan ikke forsikre noe i etterkant (med så dyr mobil, hvorfor gjorde du det ikke med en gang??) uten at det er forsikringssvindel. Og de kan kjapt finne det ut også med å sjekke når du sperret simkortet. I tillegg er det jo ganske suspekt å tegne en forsikring ene dagen og melde mobilen stjålet neste dag, så jeg tror det løpet er kjørt for deg nå!

Skrevet

Det skal gå ann å sperre selve telefonen sånn at den ikke kan brukes! Hør med de der du har kjøpt telefonen.

Skrevet

Du må bare medle den stjålet! Så enkelt er det. Har du en reiseforsikring, bruker du denne. Ring telefonselskapet og sperr sim kort

Ta med serienr på telefonen til politiet når du anmelder. Det må de ha. Politiet sier de prioriterer å spore opp dyre mobiltelefoner for å få slutt på disse tyveriene. Kanske du er heldig og får den tilbake..

Koster flesk for dem å gjøre det, men tyveri av mobil er et stort problem for tiden.

Skrevet

Ja, jeg har reise forsikring så da kan jeg bruke det??

Er såå utrolig dårlig gjort, tror jeg vet hvem som gjorde det også, eller mistenker ihvertfall

Skrevet

Du kan bruke reiseforsikring ja:) Jeg ble frastjålet en dyr mobil for en del år siden, og fikk igjen pengene... Helårs reiseforsikring burde alle ha, vi betaler vel ca en tusenlapp i året, og da er samboer og jed dekket, pluss barna våre, også de som ikke bor sammen med oss... Stesønnen min var f.eks. dekket da han var på Polentur med klassen...

Skrevet

Bruk reiseforsikringa di du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...