prekæs Skrevet 22. august 2009 #1 Skrevet 22. august 2009 Er det greit at hunden spiser av maten til barna mens barna fremdeles spiser? Siklende bikkjer som slikker på isen deres bl.a? Har sett det noen ganger og lurer på om jeg er prippen, se:)
Gjest Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Det er ekkelt! Min mor gir hunden matrester fra våre middagstallerkener og det er helt jævli ekkelt spør du meg. Slikking i ansiktet og hender likeså. De slikker seg jo på tissen og i rompa først! USJ!
Gjest Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Nei det er IKKE vanlig, og det ER ekkelt. Vi spiste middag med nabodamen her for et par år tilbake, nyttårsmiddag faktisk og alle var pyntet og fint og maten god. Når hun hadde spist en porsjon satt hun tallerknen ned på gulvet og lot hunden slikke den ren. Jeg trodde hun var ferdig og holdt på å dette av stolen når hun så løftet opp tallerknen og forsynte seg igjen! *grøss*
Gjest Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Ok, det er det værste jeg har hørt! Det er jo helt utrolig kvalmt! Iiiiiiiiisj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå