Gå til innhold

Jeg er sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sliten nå... Hva gjør man egentlig når man ikke orker mer? Jeg ser ikke vitsen med noe lenger... I mange år har jeg overlevd. Nå er jeg sliten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre en helomvending? Melde deg på et studie f.eks. Ta et dykkekurs i Indonesia og bli der som instruktør? Tenk nytt, så lenge det er liv er det håp. Du må ikke gi opp. Har du barn? Hvis du har barn MÅ du leve videre. Jeg har med egne øyne sett hva en mors selvmord gjør med et bar og hvordan det følger en person inn i voksen livet. Har du kontakt med psykolog eller psykiater? Hvis ikke må du få til dette. Gå til fastlegen din og få en rekvisisjon. Kanskje du kan få medisiner mot depresjon også? Dette ordner seg, du må bare ta tak i ting. Før du får psykologtime (kan være noe ventetid i det offentlige litt ettersom hvor i landet du befinner deg) ta en ringerunde til noen private slik at du får hjelp med en gang. Hvis du alvorlig tenker på selvmord må du ta kontakt med legevakten øyeblikkelig. Hører du!

Skrevet

takk for at du bryr deg... har kontaktet fastlege, har ventet 6 mnd. på psykolog. ingenting skjer...jeg vil så gjerne, men er så sliten nå...

HI

Skrevet

Det er et dikt jeg syntes er så fint...

Når du tror at alt er slutt og i mørket sitter,

den stunden skal du holde ut skjønt den er kald og bitter.

Skjønt etterpå skal du forstå at just i soloppgang er natten altid

ekstra kald, så begynner fuglesang.

Skrevet

Jeg skulle gjerne likt å vist hva som gjør at du er så lei deg og sliten.... skjønner at du ikke vil legge ut om det her, men jeg håper du har noen du kan ringe eller reise til som vil lytte til deg og din historie. Husk at du alltid har legevakten. Klem i natten.

Skrevet

takk

du aner ikke en gang hvor mye det varmer... jeg klarer meg alltid, er bare så sliten nå...

takk igjen...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...