Gå til innhold

Endelig!! :)


Solisolden

Anbefalte innlegg

heisann jenter!

Jippiiiiiiiiiii!

Etter nøyaktig et år med prøving og en runde med pergo har jeg testa positivt!!!! Streken er svak rosa, men allikevel tydelig! Er litt usikker på hvilken dag jeg hadde el, men tror jeg har ikm i morgen og da termin 3.mai. Jeg har mista en gang før så jeg håååper spiren klorer seg fast denne gang! Jeg er superspent!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!:-) Jeg testa positivt i går den 22. aug. Har gått på min første pergokur etter noen måneders prøving og den klaffa gitt! Har da termin 4.mai, så vi er kommet ca like langt. Eller ikke så langt enda desverre, vil bare at tiden skal gå fort nå. Og tvi, tvi for at disse spirene holder seg på plass inni der ja! Har jo lyst å hyle av glede, men tør liksom ikke helt slippe løs jubelen før de obligatoriske 12 ukene er gått. Har du noen sv. tegn? Jeg er litt øm i puppene det er alt. Føler meg ikke gravid en plass:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og gratulerer til deg også!!

Spennende dette her!!

Jeg hadde ingen tro på at pergoen virket!! Da jeg var hos gyn på dag12. kunne han ikke se noe tegn til el så jeg begynte ikke å teste for el før dag 18. fikk aldri utslag og begynte å spotte noen dager senere. Tok en test bare fordi jeg er testoman, og fikk gledessjokk :) Men spotter litt enda og har gjort det snart en uke.. Men testene blir sterkere for hver dag så det ser ut til at det går bra :)

Har også litt mensenmuriing lignende smerter i ny og ne. Brystvoretene er vonde og kvisene er på plass heeh ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt 3 tester allerede. Bare for å være sikker:-) Kommer sikkert til å ta flere også hvis jeg blir usikker på om jeg virkelig er gravid. Er jo så uvirkelig enda. Ja, ja...en dag om gangen:-) greit å ha noen å chatte med her inne, da man ikke kan si det til så mange enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...