Gå til innhold

Dette er ekkelt.. synest jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg kjenner har akkorat flytta sammen med to kamerater, hun holder på med han ene av dem.. Men idag fortalte han som de skal bo med at hun puler dem begge to, men det vet ikke han hun holder på med!!

Jeg blir rett og slett kvalm av hele oppleget. Jeg skal ikke spre ryktet på bygda, bare måtte få det ut for dette er uffyselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uærlighet setter jeg liten pris på, men utover det ser jeg ikke allverdens galt med det. Det finnes flere i Norge i dag som lever i forhold med mer enn to parter.

Skrevet

Får virkelig håper at hun ikke blir gravid, og må ta DNA prøve for å finne ut hvem av dem som er pappa til babyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...