Gå til innhold

Noen erfaringer med Stokke vognen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god å trille i fart, eller er det mer shopping og spaservogn?

Hvordan er de små hjulene i snø og sørpe?

Er vogna vanskelig å handtere generelt?

Noen som vet hvor tung den er?

Drømmer om den vogna til 3.mann. Men. Jeg har null teknisk innsikt! Selv ikke når jeg får det forklart.

Jeg kjører bil, men må noe gjøres så står jeg bom fast ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hatt den selv, men har hørt mange som sier at det er en "Kjøpesenter-vogn". Den fungerer visstnok ikke så godt på annen enn glatte overflater. Du kan jo prøve å søke i forumet på Stokke, og se om du får opp noen treff :)

Skrevet

Vi har Stokke vogna og er kjempe fornøyd!! :) den er utrolig enkel og håndtere, kan legge den sammen og slå den opp med lille på armen uten problem. (og jeg har,som deg, NULL teknisk innsikt..) Veldig enkel og grei å få inn og ut av bil bla. Vet ikke helt hva den veier, men er nok en brøkdel av de fleste andre vogner :)

Eneste jeg har å utsette, er som du nevner over, små hjul og vinter.. Det er absolutt ikke den beste vogna på vinterføre! Men for vår del tror jeg ikke vi kunne funnet en bedre vogn.. Genialt at du kan vende sportsdelen både frem og bak ( det er gjort på få sekunder), og når den er vendt fremover kan du bruke vognen inntil spisebord dersom det ikke finnes barnestoler der man er. (dette var helt supert når vi var i Spania i sommer bla.)

Skrevet

Jeg synes ikke stokke vognen er noe, og sikkert kjempe stygt av meg å si, men jeg synes at den som skal trille en sånn vogn skal være høy, slank og ikke ha dårlige dager, skal alltid se velstelt ut.. og jeg er ingen av delene. Det å ha stokke vogn er status observert at disse "dyre bil" gutta som har gull rundt halsen kjøper stokke til sine koner. jeg blir sikkert halvsugd nå når jeg sier dette men så et følge på 3 inne i oslo med stokkevogn og typisk ikke vestlige klær og det så veldig rart ut spør du meg.

Og over til meg selv.. jeg er litta og kraftig så jeg kler ikke en sånn vogn :)

Skrevet

haha..det må være bortimot det dummeste jeg har hørt!!!

Skrevet

og forresten..halvsugd?hihi..

Skrevet

har du aldri hørt om å halvsuge? .... hihi

Skrevet

halvsuge...hahaha, det var dagens! Men jeg er litt enig, og skjønner tanken til hun over her som mener stokke er for de "sære"...hehe Men så er jeg fan av emmaljunga da...og det er vel så tradisjonellt som det går an å få blitt...

Skrevet

Det begynner vel å bli endel som har den vognen, så jeg vil ikke si at det kun er et statussymbol. Hadde jeg bodd i et annet land, med et annet klima og litt andre veier så kunne jeg sikkert kjøpt den. Men synes den ser i overkant upraktisk ut om vinteren. Har sett endel slite rundt med den vognen gjennom Frognerparken i snøføyka... ser ikke så morsomt ut ;)

Skrevet

frinella; Det ar faktisk jeg tenkt på også!

At når en går med den vogna bør en neste ha på seg siste mote og være perfekt sminket. Ikke kan en ha litt ekstra her eller der. Hvertfall ikke ha sure søsken hengende etter seg i offentligheten.....

Vi tenkte på den vognen fprdi vi kanskje så for oss at den var enkel å ha med i båt, på fly og til syden.

Men tanken på at vi skal komme med sjøspryt i håret, salt i huden, joggis og stokkevogn er liksom ikke helt ok!

Jeg tror det "bildet" har blitt skapt hos meg fordi denne vognen ikke har vært noe folk flest har valgt. Det er en vogn en som regel ser avbildet sammen med kjendiser av ymse slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...