Gå til innhold

Senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gjør dåke senga klar? Altså, med sengetøy og sånn?? Har fortsatt 53 dager igjen, men har sååå lyst.. hehe :))) Går jo kanskje an å dekke øve me plast??

Eller er det generelt litt tidlig å begynne me dette no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjorde det etter at jeg hadde begynt i permisjon. Dekket over med et laken. Du gjør det jo når du selv vil :)

Skrevet

Jeg tok det på tidlig. husker ikke når. harda oxo byttet det ut og lagt på nytt og vasket det og slikt oxo jeg da, hehe . det er litt deilig syntes jeg da men nå er jeg sikkert litt spesiell oxo når det gjelder barne utstyret her i huset..

Skrevet

Vi satte sammen senga og redde på for lenge sida. Så måtte vi flytte og pakke ned alt igjen. Så satte vi den opp igjen og jeg redde på - igjen. I dag har jeg tatt av sengetøyet og vasket det. Tror jeg skal vente litt med å sette på nytt til jeg kjenner at det nærmer seg, evt vente til vi er tilbake fra sykehuset...

Skrevet

Senga vår er så å si klar. Den er montert og satt på plass. Mangler bare å legge på laken, men må kjøpe et til og vaske dem først. Har et stort stretchlaken over senga frem til ungen kommer slik at det ikke skal komme så mye støv osv. i den frem til da.. Jeg er i uke 35 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...