Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne og tyvtitter litt, siden det bare er to uker til snuppelure blir ett år. Men hvorfor er det bare anonyminnlegg her????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg på også! Liker det aldeles ikke. Kul umulig å bli litt "kjent" med folk, og får ikke den samme tonen som på 0-1.... så derfor er jeg blitt overmoden på 0-1...

Og Freken, det er ikke lov å tyvtitte på andre forum og tåder og sånt ;-)

Skrevet

Hei!

Jeg stilte også det spørsmålet når jeg kom inn hit;)

Er ikke noe klokere nå etter 3 mnd her, men jeg er hvertfall ikke anonym;)

Ikke så mye aktivitet som på 0-1 heller, men har vært mer i det siste så kanskje vi begynner å bli en bedre gjeng her nå;)

Skrevet

Anonymknappen har jo sin funksjon, men greit om den brukes med måte ( i mitt hode er den tiltenkt de pinlige spørsmålene).

Blir vel ikke morroære enn vi gjør det te sjøl :-)

Skrevet

Jeg stilte samme spm da jeg "flyttet hit" for et par måneder siden. Har ennå ikke helt forstått hvorfor det er sånn. Men vi er da noen som gjerne sier hvem vi er:)

Velkommen skal du være!

Skrevet

Freken da!! Ække lov dette da vet du!! = ) Flott at du kommer over snart, så kan du hjelpe til å blåse liv i dette forumet. Tenkte først at man var nødt å bytte forum når de fylte ett år, men siden det var litt stille her, så fant jeg ut at Småtroll 0-1 sikkert betyr Småtroll 0 mnd.-12 mnd og 364 dager. ;-) Har du begynt med mme-avvenning, eller venter du til hun har bursdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...