Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 om en ekstra UL? Jeg sa nemlig til gyn-som følger meg opp-at jeg var nesten litt bekymret for at det kunne være 2stk inni magen. Det er jo så mye liv og magen ser ut som magen til en magedanser! Kjenner liv hver dag og har gjort det siden uke 15-er 29uker i morra! Har ny time til kontroll 1.sept. Tror dere at jeg kan få en ekstra titt på den lille da??
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvis du skal til gyn på kontroll og gyn har UL-apparat, så skader det jo ikke å spørre Det verste er jo bare at du får nei til svar. Hehe...
VinterSol+2 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 ikke alle leger har tilgang på ultralydaparater hele tiden, men dersom gyn har det er det jo bare å spørre. men du kan enkelte høre om det er en eller to med dopler da, og det kommer de jo til å sjekke uansett!
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 Han har et UL-apparat fra krigen stående ved siden av benken jeg ligger på hver gang jeg er hos han. Så jeg kan jo spørre han neste gang. Så får vi se hva han svarer. Jeg regner jo med at han ville ha funnet ut om det er en eller to der inne når han leter etter hjertelyden. Men hvis jeg får mulighet til å se med mine egne øyne,så blir jeg overlykkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå