♥Madame_Mim♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg er 13 uker på vei og har fått heeelt fullstendig vogndilla!! Uansett hvor jeg snur meg ser jeg vogner og ser om jeg liker dem, og om det er den jeg vil ha, og er jeg på nettet befinner jeg meg stadig inne på vognsidene! Huff. Ja jeg vet at det er veldig tidlig, men jeg vet søren ikke hvor lenge til jeg klarer før det ender med at jeg handler!! Valget er forresten allerede tatt, det blir en nydelig svart Simo kombi 2010 modell Hvor lenge ventet/venter dere andre før dere handler? Håper ikke det bare er meg som er så ille... hehe
Prish Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg handler vogn og babyting etter uke 24. Jeg så hvor tungt det var for venninna mi da hun mistet babyen sin i uke 17. Hun måtte selge vogna og tingene hun hadde kjøpt inn. Påen annen side er det jo ikke så dumt å kjøpe inn litt nå og da, for det blir jo ganske høye utgifter år alt skal kjøpes inn samtidig.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 22. august 2009 #3 Skrevet 22. august 2009 Nå har vi jo endel utstyr fra lillemor, men vi må kjøpe en bag til den vogna hun bruker nå, og det gjør vi vel i januar. Da har vi fått pengene til det Klær og sånn tar vi først etter at vi vet (om vi får vite da) kjønnet på knøttet vårt
Juuuunibaby <3 Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Kjøpte inn vogna for ca 14 dager siden.. Det var vell i uke 24. Turte ikke kjøpe inn NOE før det. Har vært plaget med blødninger så turte ikke tro dette skulle gå bra før da Men nå bare gleder jeg meg.
Solskinnsdag Skrevet 22. august 2009 #5 Skrevet 22. august 2009 Vi kjøpte vogna vår når jeg var 16 uker på vei. :-) Fikk den siste vognen på salget, og det var akkurat den vognen vi ville ha, så da slo vi bare til. Venter nå andremann i januar, så denne gangen har jeg ikke handlet inn noe annet enn en søt liten nøstebarnbukse til nå, men vi vet ikke hva vi venter da, så får ta handlingen når nurket kommer ut. Har jo alt utstyret vi trenger etter snuspa vår allerede da. :-) Shop ivei sier jeg bare! :-)
♥Madame_Mim♥ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2009 dytter litt jeg... Har bestemt meg for å vente til etter ul, men ville dere ha handlet da, eller ventet lenger????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå