Gå til innhold

Julebord....litt tidlig men men ( oslo gjengen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal vi prøve å sette av en dato allerede nå jenter.( vet det er tidlig, men helgene i november/ desember blir fort fylt opp. Noen av oss har født, noen skal føde, andre ønske å bli gravide og noen nyter bare livet...hehe

hva hvem hvor?

Vi kan godt ha det hos oss,men er åpen for andre muligheter også.

samsyn uansett så må du stå for Pinnekjøttet hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

God ide at vi får satt en dato nå tror jeg. Er veldig koselig å ha det hjemme hos noen i stedet for å gå ut. Nå som noen av jentene er i permisjon og noen sikkert er langt ute i graviditeten er det sikkert best å være hjemme hos noen. Da kan de som ammer osv bare ta med de små.

Samme for meg hvem vi er hos. Kan være her også, men det er vel kanskje ikke så praktisk for dere som bor helt på andre siden av byen.

Datoen synes jeg vi skal sette med en gang. Det er vel mest aktuelt med en lørdag siden vi skal lage mat osv.

Setter opp datoene så kan vi se når flest mulig kan. Så kan vi bestemme sted/tid senere.

7.nov::

14 nov:: Lykkebarn

21 nov:Lykkebarn

28 nov:'Lykkebarn

5.des:Lykkebarn

12.des:Lykkebarn

19.des:

Skrevet

hehe jeg kan helt klart stå for pinnekjøttet :-) Om jeg har født og alt går bra selvsagt :-)

Tør ikke å sette meg opp på noen datoer enda da....spesielt ikke i begynnelsen av november...har jo UL termin 5 november men ikke godt å si når lillemor i magen har planer om å komme ut. Men slutten av november og desember er jo relativt trygge da :-)

For min del så er det jo helt klart mest praktisk å ha det hjemme hos noen. Må jo ha med meg lillemor siden jeg forhåpentligvis ammer :-) Men det ser vi jo bare ann uansett :-)

Skrevet

Det høres så koselig ut, men jeg tør ikke å sette meg opp på liste enda. Men jeg blir gjerne med da, dersom ting fortsetter å gå i riktig retning og...ja det er bare litt tidlig å si. Jeg lager nok ikke mange planer før jul, så dersom ting tillater så kan jeg nok.

Julebordet i fjor var jo utrolig morsomt...men det blir nok ikke akkurat fyllefest med den verpegjengen vår da hehe.

Tar nok ikke med babyen uansett, men jeg stemmer også for å ha det hjemme hos noen. En god tradisjon! :-)

Skrevet

Nå var dere tidlig ute, hehe :)

Tror jeg kan alle dagene jeg, forutsatt at formen er grei:)

Skulle gjerne ha hatt det her, men vi har en del shopping igjen å gjøre for å få møblert spisestue etc. så vi må nesten se det an litt. Burde jo uansett ha det klart selv til jul, men akkurat nå er det andre ting på "prosjekt flytting" som har høyere prioritet:)

Skrevet

Godt tiltak :). Jeg var jo ikke med i fjor, men tror jeg kan de fleste helgene før jul (foreløbig) i år. Stemmer også for å være hjemme hos noen. Jeg får sett dere så sjelden, så dette blir gøy :).

Skrevet

Vi kan være hjemme hos meg i år også, ikke noe problem.....

14 nov:: Lykkebarn,

21 nov:Lykkebarn, endelig spire i magen

28 nov:'Lykkebarn, endelig spire i magen

5.des:Lykkebarn, endelig spire i magen

12.des:Lykkebarn, endelig spire i magen

19.des:endelig spire i magen

Skrevet

Julebord er gøy! Masse god mat og drikke :-)

Jeg vet ikke helt når jeg kan, det er jo julebord på jobben også, men tror det skulle være den 5 des. Men vet ikke når samboer skal ha julebord. (Da må nok jeg være barnevakt) Jeg skriver meg opp på noen helger så får vi se hva tiden bringer!

14 nov:: Lykkebarn,

21 nov:Lykkebarn, endelig spire i magen, Linerla72

28 nov:'Lykkebarn, endelig spire i magen, Linerla72

5.des:Lykkebarn, endelig spire i magen

12.des:Lykkebarn, endelig spire i magen, LInerla72

19.des:endelig spire i magen

Skrevet

jeg stemmer for å ha julebordet så sent som mulig :-) da er mulighetene større for at både jeg og Sanasol får vært med.. ;-) hehe

Så langt så ser det jo ut til at 12 desember er en dato som kan passe bra synes jeg :-)

vad tycker ni?

Skrevet

Jeg har satt av 12. desember i min kalender!

Om det er mangel på steder å ha festen - så er vårt hus åpent for besøk. Men jeg har en følelse av at jeg bor på feil side av byen.. ;o)

Uansett, så skal jeg være med denne gangen!

Skrevet

12 desember høres bra ut for meg.

Vi kan godt ha det hjemme hos meg, så er det kort vei for både Sanasol og samsyn, hvis de må amme, levere baby ol.....

Skrevet

12. desember er notert :-)

Jeg tror nok gubben klarer å ha jentene selv en kveld, og så mye melk som jeg har i fryseren er det ingen grunn til å sulte for den minste heller. Men greit å være på denne siden av byen om ting skulle skjære seg (men det skal de såklart ikke ;-)

Skrevet

Forutsatt at formen er bra, og det ser jeg ikke noe grunn til at den ikke skal være det er jo fortsatt leeeenge til terminen, så er jeg definitivt med!:)

Skrevet

Hei,

12.desember er notert. Gleder meg masse og jeg er ikke gravid da, he he.. Så jeg kommer uansett...Her er jobb det viktigste på agendaen akkurat nå.

Skrevet

hehe, jeg er ikke helt oppdatert på siden her ser jeg, men nå skal jeg jammen meg svare på alt.

Julebord blir vi veldig gjerne med på. Og 12.12 er notert. Håper det passe med alle planer før jul.

Gleder meg til minireprise av fjordåret, med dobbel deltagelse fra noen med mageboere. Jeg tar jobben som velkomstdrink lager og smaker!

• 1 måned senere...
Skrevet

Dytter på denne. Lager en liten oversikt over hvem som som kan

Julebord hos Endelig spire lørdag 12.12

- Endelig spire

Skrevet

Jeg blir med! Og lillesøster blir hjemme hos pappa og storesøster ;-)

- Endelig spire

- Sanasol

Skrevet

Hei! Sliter fortsatt med sovingen... Dvs jeg og lilla E legger oss kl 18.30, våkner og blir brukt som smokk ca en gang i timen, og står opp senest kl 05.00, så jeg trur rett og slett at jeg ikke orker å bli med, selv om det ville være hyggelig! Kos dere!!!

Skrevet

Jeg kommer! - Uten barn, ingen i magen og satser på en fuktig kveld.

Si fra om jeg skal ta med meg noe?!?!?

Skrevet

Jeg er forresten skikkelig god på å lage drinker! - Skal jeg ta med meg litt blandevann og ei flaske med "innhold"? Eller er det bare Lykkebarn og jeg som har planer om å bli "full"?

Skrevet

Hei jenter,

Jeg er i Oslo helga før på julebord, og skal til Hamar helga etter på juleferie, så det blir litt vanskelig i år. Kos dere masse. Gleder meg til å høre sladdera ;) hehe

Skrevet

- Endelig spire

- Sanasol

- Millapril

- Seier & Glede

- Lykkebarn

Gleder meg:)

Jeg kan godt lage dessert i år også. Har fått oppskrift på en dødsgod Oreo kake. Den er like digg som den på Egons.

Skrevet

Veldig bra! Jeg hjelper gjerne til med noe jeg også, men må ærlig innrømme at jeg ikke har masser med tid i år. Lørdager er jo alenemor-dagen for meg, og med to små så anser jeg meg som heldig dersom jeg kommer meg avgårde i rimelig tid...men hjelper mer enn gjerne til når jeg kommer!

Men jeg har med meg selv og festhumør, og har ingen planer om å være avholds ;-) Jeg er SÅ klar for en fest!

Vi kjører karaoke i år også eller?? Gleder meg masse!

Skrevet

- Endelig spire

- Sanasol

- Millapril

- Seier & Glede

- Lykkebarn

- Bellen

Jeg blir også gjerne med og hjelper til. Er menyen bestemt? Blir det gjentagelse av pinnekjøttsuksessen i fjor (det var bare supergodt!).

Skrevet

Jeg er med og bidrar gjerne med det jeg kan...(hva nå enn det er..?)

- Endelig spire

- Sanasol

- Millapril

- Seier & Glede

- Lykkebarn

- Bellen

- Millapril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...