Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Har en uke gammel baby, hvor lang tid går det før jeg får det brevet i posten som man skal sende inn igjen, med navn på babyen, og så få personnummeret? Og noen som har søkt om utvidet barnetrygd? Må man ha personnr til barnet før man kan sende inn søknad?
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷLinne&2pjokkerƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 hei! tok nesten 1 mnd før jeg fikk brev om navn og personnr. Jeg trengte ikke personnr til babyen for å søke om utvidet barnetrygd. siden man har rett på det med en gang så,du trenger ikke vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå